Hvad kan jeg gøre? når manden er syg? akut hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. december 2012

DKTiha

Morgen de damer. Min kære mand er desværre blevet syg - og jeg mener virkelig syg, han har tør hoste, enormt høj feber tiltrods for pinex, svært ved at trække vejret . Kan ik ringe og forhøre mig hos vagtlægen da begge vores telefoner er spærret for ind og udegående opkald. Hvad fanden kan jeg gøre? Har aldrig set ham være så ramt før bliver helt bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

quindelist

DKTiha skriver:

Morgen de damer. Min kære mand er desværre blevet syg - og jeg mener virkelig syg, han har tør hoste, enormt høj feber tiltrods for pinex, svært ved at trække vejret . Kan ik ringe og forhøre mig hos vagtlægen da begge vores telefoner er spærret for ind og udegående opkald. Hvad fanden kan jeg gøre? Har aldrig set ham være så ramt før bliver helt bekymret

Lån en Tlf så i kan få ringet til en vagtlæge -det lyder som noget der skal ses (lyttes) på i en fart

Anmeld

29. december 2012

SAL

DKTiha skriver:

Lån en telefon ved naboen og få ham til vagtlægen...

Anmeld

29. december 2012

UnderCover37

DKTiha skriver:

Banker på hos en nabo for at låne en telefon, han skal da til læge med det samme!

Og så ville jeg få fikset det så jeg altid kan ringe ud ved et nødstilfælde som dette - tænk hvis det havde været en ulykke eller lign!

Rigtig god bedring til din mand!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.