Dagpenge kontra KH - og feriepenge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2012

DitteFisk

snefnug skriver:

det er rigtig, men du skal nok søger for at holde dem inden skal på barsel, hvis de høre til det her ferie år der udløber 30-4-13, for jeg er ikke sikker på om du kan overføre ferie fra et til et andet når man er på dagpenge, men snak med din a-kasse

De hører til næste ferieår (2013), altså fra maj af, så derfor kan jeg ikke få dem udbetalt inden barsel, desværre. Og man kan vist kun overføre feriedage til næste ferieår hvis man har optjent over 20 :/ Det er så heller ikke sikkert det kan betale sig for mig, da jeg jo nok vil 'miste' to ugers dagpenge (6440 kr) og mine feriepenge er knap 5000... såeh.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

snefnug

Gigl skriver:

De hører til næste ferieår (2013), altså fra maj af, så derfor kan jeg ikke få dem udbetalt inden barsel, desværre. Og man kan vist kun overføre feriedage til næste ferieår hvis man har optjent over 20 :/ Det er så heller ikke sikkert det kan betale sig for mig, da jeg jo nok vil 'miste' to ugers dagpenge (6440 kr) og mine feriepenge er knap 5000... såeh.. :/

jeg ved ikke helt om jeg misforstå det du skriver, men hvis du holder en ferie dag  en mandag for du feriepenge for den dag og dagpenge for resten af ugen, men du bruge en hel uge af din dagpenge periode, med de nye regler er 2 år eller 104 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.