Oki super og pyha tak for har 3 børn nemlig så det ville være surt de måtte røre ens bf.
Det er ca 35000 kr efter skat vi skal betalt tilbage til sammen ja måske 40000. pga hustab som vi så ikke har afdrag på i 2012 som vi endelig skulle men ikke har kunne finde pengen til det så hus blev solgt i år men derfor så er vi jo sat til af betale af på det tros det ikke er afdrag også solgt.
Han stå med 35000 kr jeg vist nok 25000 kr på skatshjemmeside under udgifterne pr år.
så er det før skat siger kæresten nej er ikke gift nemlig.
Han siger det er ca 35000-40000 efter skat også ca 34000 fra der kan køre vider til næste år eller lidt mere ind 34000 for os begge to hvis den er på f.eks 18300 kr så er det jo 36600 kr bare bedre så
.
Jeg var så mere bange for de måtte tag alle 4 gange familieydelse næste år hvis vi kun afdragskattegælden af de så tog bf også tros man så afdrag om det er 800 kr eller 1500 kr over de mdr til det er betalt ud er endlig mig lige meget. det var mere om de tog 100% i bf også men jeg google det og de skriver kun det er institution ikke nået med de må tag 100% pga af skattegæld så det håber jeg er rigtigt.
Annemette.
Anmeld