Ubehag i kroppen, ca én måned efter MA, er det et godt tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Anonym trådstarter

Hej

I dag er det ca. én måneden siden jeg fik en medicinsk abort.

Jeg har ubehag i hele kroppen bla. ondt i lænden/ryggen og maven. Føler mig oppustet og ingen trang til mad. Jeg har en trykken i halsen, som kan afhjælpes ved at have et tyggegummi i munden hele tiden

Jeg kan ikke finde ud af, om det er godt tegn eller blot sygdom, som har hersket over mig i snart 2 uger ...

Hvad tror I?

Jeg skal på Skejby på onsdag, og skal have en vurdering om, jeg skal i behandling med pergotime, da jeg lider af svag PCO.

De sidste par dage har været lidt hårde, da ønsket om en baby ligger dybt i mig, og håber virkeligt at der snart sker noget...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

baby012

Anonym skriver:

Hej

I dag er det ca. én måneden siden jeg fik en medicinsk abort.

Jeg har ubehag i hele kroppen bla. ondt i lænden/ryggen og maven. Føler mig oppustet og ingen trang til mad. Jeg har en trykken i halsen, som kan afhjælpes ved at have et tyggegummi i munden hele tiden

Jeg kan ikke finde ud af, om det er godt tegn eller blot sygdom, som har hersket over mig i snart 2 uger ...

Hvad tror I?

Jeg skal på Skejby på onsdag, og skal have en vurdering om, jeg skal i behandling med pergotime, da jeg lider af svag PCO.

De sidste par dage har været lidt hårde, da ønsket om en baby ligger dybt i mig, og håber virkeligt at der snart sker noget...  

At du har ondt tror jeg bestemt ikke er et godt tegn, det lyder lidt som en omgang influenza du har fået dig  

hvorfor fik du abort ? Hvis du ønskede barnet  

men snak med dem når du skal på sygehuset .. 

rigtig god bedring 

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Fik aborten da der ingen hjerteblink var i uge 7

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.