Sjælden mens, ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

246 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. december 2012

komnumini

Hej alle,

Jeg stoppede med p-piller i juni, og der gik 4 måneder inden jeg fik min første mens.

Siden hen er der gået min. 1½ måned imellem. Jeg er begyndt at blive lidt utålmodig. Jeg har endnu ikke benyttet æl, men overvejer efterhånden at gøre det. 

Mit spørgsmål er derfor: Har det nogen betydning ift. æl, at min mens er så uregelmæssig som den er?

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

komnumini

* Mener selvfølgelig æl-test :-)

Anmeld

28. december 2012

Rockertand

komnumini skriver:

Hej alle,

Jeg stoppede med p-piller i juni, og der gik 4 måneder inden jeg fik min første mens.

Siden hen er der gået min. 1½ måned imellem. Jeg er begyndt at blive lidt utålmodig. Jeg har endnu ikke benyttet æl, men overvejer efterhånden at gøre det. 

Mit spørgsmål er derfor: Har det nogen betydning ift. æl, at min mens er så uregelmæssig som den er?

På forhånd tak!

Umiddelbart - nej, du skal stadig lede ca. 14 dage før forventet mens, men det har betydning, hvis du har PCO.
Held og lykke.

Anmeld

28. december 2012

pcoramt

komnumini skriver:

Hej alle,

På forhånd tak!

Din krop skal lige vænne sig til ikke at få alle de homoner.. det kan godt tage 6 måneder.. men hvis du skal benytte ÆL teste så er første dag i cyklus den første dag dyu får mens. og på 12 dagen tester du så, og så hver dag til den er positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.