Ang ferier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Olivers-Moar

Hej alle sammen

Nu er jeg simpelthen nød til at spørge jer til råds.

Jeg er enlig mor til min dreng på snart 5 år, og hver gang han og jeg har ferie (denne gang 14 dage) skal min mor belære mig med at han ikke har godt af at gå sammen med mig i 14 dage og at jeg skal sørge for han har nogle legekammerater.

Men det er bare sådan at jeg savner ham vildt i hverdagen og derfor nyder at ha ferie med ham, yder mere laver vi en masse sammen. Han ytre ikk ønske om at skulle lege med nogen. 

Er det så forkert det jeg gør? hvis ja hvorfor.?

Plz hjælp!!!!

Hilsen en fortvivlet mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

TNBC

Olivers-Moar skriver:

Hej alle sammen

Jeg er enlig mor til min dreng på snart 5 år, og hver gang han og jeg har ferie (denne gang 14 dage) skal min mor belære mig med at han ikke har godt af at gå sammen med mig i 14 dage og at jeg skal sørge for han har nogle legekammerater.

Men det er bare sådan at jeg savner ham vildt i hverdagen og derfor nyder at ha ferie med ham, yder mere laver vi en masse sammen. Han ytre ikk ønske om at skulle lege med nogen. 

Plz hjælp!!!!

Du gør ikke noget forkert. Så længe drengen ikke keder sig.. Der er mange forældre(ikke herinde) der hellere smider deres børn i sfo,bh el. Vs når de har fri for at få fred.
I kan jo altid tage ud til nogen venner med børn. Men hvis han ikke har noget imod at tilbringe 14 dage alene med sin mor, så luk ørerne for hvad andre siger.

Anmeld

28. december 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Olivers-Moar skriver:

Hej alle sammen

Plz hjælp!!!!

Du kan fortælle din mor at mange, også små børn, lider af stress fordi deres forældre fejlagtigt arrangerer noget for dem hele tiden! Så nyd din tid med din søn. vores børn elsker når vi som her i juleferien kun er os og bare slapper af.

Anmeld

28. december 2012

klmf

Børn har da godt af at geare helt ned og ikke have en masse aftaler. Pædagoger og lærere efterspørger da netop forældre som dig, der virkelig gider deres afkom 14 dage i streg, hvor der er tid til at være sammen og tage tingene som de kommer. Synes din mor er helt forkert på den. Hvad skulle der ske ved at han ikke så en kammerat i 14 dage???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.