Syg baby - råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: V

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

424 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Malli

Min datter på 4 måneder, er blevet godt snottet og hoster også lidt. Også aftes da vi skulle putte hende, blev hun dybt ulykkelig og så kastede hun ellers slim om vi sad med hende 20 min tid efter, og derefter sov hun. Nu er hun lige våger fra sin lur, og er rigtig ked og sut og jeg kan høre de raller i halsen, det ligesom hvis man synker, hun har 2 gange "prøvet" at kaste op, men uden held!

Er der nogle råd til hvad jeg kan gøre for hende. Jeg har suget hendes næse, og givet saltvandsdråber, men slimen i halsen genere hende stadig og give opkast fornemmelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

Malli

Ved ikke hvorfor der kom en afstemning med

Anmeld

28. december 2012

JS<3

ingen gode råd, men jeg havde ihvertfald lige smuttet forbi læge/vagtlæge med hende .

rigtig god bedring

Anmeld

28. december 2012

Malli

JS<3 skriver:

ingen gode råd, men jeg havde ihvertfald lige smuttet forbi læge/vagtlæge med hende .

rigtig god bedring

Det tror jeg også bliver mit træk, for det må godt nok være ubehageligt for hende lægevagten åbner her kl 16 så ringer jeg lige

Anmeld

28. december 2012

JS<3

Malli skriver:

Det tror jeg også bliver mit træk, for det må godt nok være ubehageligt for hende lægevagten åbner her kl 16 så ringer jeg lige

Det lyder som en god ide, heller få hende tjekket en gange for meget end en gang for lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.