Bihulebetændelse hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har også selv bihulebetændelse, som har sat sig fast i hele ansigtet. Det gør ondt helt ned i mine tænder.

Jeg bruger et næsehorn til at skylle næsen igennem med 5-8 gange daglig.

Det hjælper meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

Zelinasmor

RGN skriver:

Jeg har også selv bihulebetændelse, som har sat sig fast i hele ansigtet. Det gør ondt helt ned i mine tænder.

Det hjælper meget.

Hvad Er det? Kan det fåes på apoteket?

Anmeld

28. december 2012

Mussen2

RGN skriver:

Det hjælper meget.

Hjælper det? Stod og overvejede det på apoteket. Øv jeg ikke tog det med

Mine tænder i den ene side gør så nas og øret også. Er du på penicilin?

Anmeld

28. december 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Hvad Er det? Kan det fåes på apoteket?

Her kan du se hvad et næsehorn er

http://www.yogaprosess.com/danmark/index.html

Og det kan købes på apotek.

Anmeld

28. december 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Mussen2 skriver:

Hjælper det? Stod og overvejede det på apoteket. Øv jeg ikke tog det med

Mine tænder i den ene side gør så nas og øret også. Er du på penicilin?

Ja, jeg synes det hjælper rigtig meget. Jeg er på penicillin også, men det hjalp allerede inden.

Det her er lidt klamt, men here goes. Når jeg havde pudset næse og brugt zymelin næsespray ventede jeg 10 min og så skyllede jeg efter med næsehornet. Og så kunne jeg se alt det snot komme ud, som jeg ikke kunne få ud bare ved at pudse næse normalt.

Så det er effektivt ved bihulebetændelse. Det er klart pengene værd.

Anmeld

28. december 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Lægen gav mig forøvrigt også en næsespray med binyrebarkhormon i. Det skulle hjælpe med at få åbnet bihulerne igen.

Måske er det derfor jeg i modsætning til mange andre allerede samme dag mærker en STOR bedring?

Anmeld

28. december 2012

Zelinasmor

RGN skriver:

Lægen gav mig forøvrigt også en næsespray med binyrebarkhormon i. Det skulle hjælpe med at få åbnet bihulerne igen.

Måske er det derfor jeg i modsætning til mange andre allerede samme dag mærker en STOR bedring?

Det må det være. For jeg er bestemt ikke i bedring. Har endda fået feber nu  Må prøve den der Horn!

Anmeld

28. december 2012

Mussen2

RGN skriver:

Bliver helt fristet til at nuppe mandens næsespray med hormon i meeen går nok iKke, jeg ammer stadig i ny og næ

Anmeld

28. december 2012

Clisolka

xoxotasha skriver:

Kom med alle jeres råd!! 

Jeg hoster, snotter som en sindssyg. Har ondt overalt og føler min hjerne skal eksplodere. Er lige kommet på en 10 dages antibiotika kur. Men lægen sagde at der med bihulebetændelse desværre ofte går 4-5 dage før det har en virkning....  Det overlever jeg ikke. Hvad kan jeg gøre???

Puha ja det gør avs at have bihulebetændelse  Jeg havde det i maj måned, hvor jeg til sidst måtte ringe grædende til vagtlægen. Jeg kan kun anbefale dig at bruge næsespray og tage nogle hovedpinepiller indtil du kan begynde at mærke en bedring. Der gik et par dage før jeg kunne mærke forskel 

Anmeld

28. december 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Mussen2 skriver:

Bliver helt fristet til at nuppe mandens næsespray med hormon i meeen går nok iKke, jeg ammer stadig i ny og næ

Det er Budesonid jeg får. Det kan om nødvendigt anvendes under amning.

Jeg ville ringe til vagtlægen og høre om jeg ikke kunne få en recept på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.