1 skiferie med børn...hvor??? og gode råd ønskes:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. december 2012

mele

Er der nogle herinde som har gode erfaringer eller kan komme med gode råd ifht den 1 skiferie med børn.

Børnene er blandende alder og der skal også være en kælkebakke til dem som ikke kan stå på ski.

Rejsen må helst ikke koste en bondegård da vi ikke ved om børnene overhovedet gider det der med ski. en hytte hvor vi selv kan stå for maden nogle af dagene ville være helt perfekt.

Det drejer sig ikke om en luksus skiferie, snarere en stor familie skiferie tur (dvs vi er flere familier afsted samtidigt)

help anyone???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

Moma

Jeg har aldrig selv været på skiferie, men mine kloge kolleger siger allesammen, man skal starte i Norge eller Sverige. Det skulle være mest børnevenligt. 

Anmeld

28. december 2012

TNBC

mele skriver:

Er der nogle herinde som har gode erfaringer eller kan komme med gode råd ifht den 1 skiferie med børn.

Børnene er blandende alder og der skal også være en kælkebakke til dem som ikke kan stå på ski.

Rejsen må helst ikke koste en bondegård da vi ikke ved om børnene overhovedet gider det der med ski. en hytte hvor vi selv kan stå for maden nogle af dagene ville være helt perfekt.

Det drejer sig ikke om en luksus skiferie, snarere en stor familie skiferie tur (dvs vi er flere familier afsted samtidigt)

help anyone???

Jeg vil også sige Sverige eller norge. Så er det heller ik lang tur.

Anmeld

28. december 2012

NannaBirgersen

Sverige (fx. Sälen) kunne være et godt sted (mange større hytter og godt for børn. Selvom det er tættere på end Alperne, så kan det dog godt være en lang køretur alligevel.

Du kan i øvrigt læse en masse gode råd om skiferie med børn her http://www.skiferietips.dk/skiferie-med-boern

God skiferie <)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.