Gyserfilm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. juni 2009

Ox.

Min kæreste og jeg sidder her til aften og ser en gyserfilm, som vi ofte gør.
Jeg kommer herefter til at tænke på, om det egentlig er "farligt" for min lille pige, at jeg får alle de chok som jeg nu gør når vi ser den slags film, jeg kan nemlig mærke kraftige reaktioner fra hende af når jeg får chokkene ...

Kan nemt ske, det er et tosset spørgsmål, men bedre at spørge :-)

Knus

Sussie 33+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2009

Mira0911

SussieOx skriver:

Min kæreste og jeg sidder her til aften og ser en gyserfilm, som vi ofte gør.
Jeg kommer herefter til at tænke på, om det egentlig er "farligt" for min lille pige, at jeg får alle de chok som jeg nu gør når vi ser den slags film, jeg kan nemlig mærke kraftige reaktioner fra hende af når jeg får chokkene ...

Kan nemt ske, det er et tosset spørgsmål, men bedre at spørge :-)

Knus

Sussie 33+3

Nej det tror jeg slet ikke... Jeg fik masser af chok når vi kørte bil... Det har min pige ikke taget skade af...

Anmeld

14. juni 2009

Ox.

Dutte84 skriver:

Nej det tror jeg slet ikke... Jeg fik masser af chok når vi kørte bil... Det har min pige ikke taget skade af...

Nå okay, det var godt :-)

Synes nogengange det er de mest sjove ting man kommer til at tænke over når man venter sig, men der er jo også en del ting de fraråder efterhånden, det er ikke til at følge med hehe :-)

Anmeld

14. juni 2009

Mira0911

SussieOx skriver:

Nå okay, det var godt :-)

Synes nogengange det er de mest sjove ting man kommer til at tænke over når man venter sig, men der er jo også en del ting de fraråder efterhånden, det er ikke til at følge med hehe :-)

Ja det er jo det... Det er så heller ikke alt man skal tage til sig...

Anmeld

14. juni 2009

Betina88

Når jeg ser gyserfilm og jeg får ckok , sker der ikk' noget med vores søn .. Han sparker bare som han plejer at gøre ..

Anmeld

14. juni 2009

Ox.

Dutte84 skriver:

Ja det er jo det... Det er så heller ikke alt man skal tage til sig...

Nej det gør jeg heller ikke, sad også og talte lidt med min mor sidst jeg var på besøg, hvor hun også sagde, "hvis alle de ting skulle passe de siger den dag idag, så var der jo ingen kvinder der ville få sunde børn for 50 år siden!" og dte kan der jo være noget om ...

Anmeld

14. juni 2009

Mira0911

SussieOx skriver:

Nej det gør jeg heller ikke, sad også og talte lidt med min mor sidst jeg var på besøg, hvor hun også sagde, "hvis alle de ting skulle passe de siger den dag idag, så var der jo ingen kvinder der ville få sunde børn for 50 år siden!" og dte kan der jo være noget om ...

Lige præcis....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.