jeg er SÅ glad!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Frk.Skruk

Jubiii - endelig starter vi i behandling! Vi har begge været skruk i nogle år efterhånden, og da det viste sig at mandens sædkvalitet var ikke eksisterende - gik vi lidt i baglås..

Vi har nu valgt at blive insemineret med donor sæd - og vi glæder os helt ekstremt! Jeg er så glad for at vi begge to er glade, og 120% enige om at det er den rigtige beslutning vi har taget ang. donor..

Så nu starter vi når jeg får min menses næste gang..

Er der nogen af jer som har nogle erfaringer i vil dele? evt omkring inseminering generelt, hvor hurtigt i blev gravide, at vælge donorsæd osv..

Venligst

en MEGET glad Frk.Skruk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

DesiraeR

Frk.Skruk skriver:

Jubiii - endelig starter vi i behandling! Vi har begge været skruk i nogle år efterhånden, og da det viste sig at mandens sædkvalitet var ikke eksisterende - gik vi lidt i baglås..

Vi har nu valgt at blive insemineret med donor sæd - og vi glæder os helt ekstremt! Jeg er så glad for at vi begge to er glade, og 120% enige om at det er den rigtige beslutning vi har taget ang. donor..

Så nu starter vi når jeg får min menses næste gang..

Er der nogen af jer som har nogle erfaringer i vil dele? evt omkring inseminering generelt, hvor hurtigt i blev gravide, at vælge donorsæd osv..

Venligst

en MEGET glad Frk.Skruk

Jeg har ikke erfaringer i vil dele, men held og lykke! Jeg håber den bedste for dig!

Anmeld

28. december 2012

Miss Kat

Jeg har heller ingen erfaringer, men vil lige ønske jer lykke til!   Hvor må det være dejligt at vide, der skal til at ske store ting og sager lige om lidt.

Anmeld

28. december 2012

Mutti2B

Jeg blev gravid i 6. forsøg med donorsæd

Anmeld

28. december 2012

tarkoflen

Ingen erfaringer herfra, men rigtig meget held og lykke

Anmeld

28. december 2012

Frk.Skruk

Tusind tak

Det er helt vildt at det skal ske lige om lidt.. håber ikke der skal alt for mange forsøg til før den er der <3

Anmeld

3. januar 2013

Nessie

Jeg har ingen erfaring med det, men synes det er dejligt at I har taget en beslutning I begge er glade for, ved at det ikke har været den nemmeste beslutning at tage
Held og lykke til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.