Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja, som overskriften lyder, hvordan kan man så se forskel?
Ja, som overskriften lyder, hvordan kan man så se forskel?
Hvis der er farve i stregen er det ikke en skyggestreg. Men den kan dog være falsk positiv, hvis testen aflæses efter tid.
Som M (: skriver, en skyggestreg er nærmest en hvid streg på testen. Er der farve i stregen, er det ikke en skyggestreg, men en "rigtig" streg Positiv, hvis den er aflæst inden for tiden
M (: skriver: Hvis der er farve i stregen er det ikke en skyggestreg. Men den kan dog være falsk positiv, hvis testen aflæses efter tid.
Miss Church skriver: Som M (: skriver, en skyggestreg er nærmest en hvid streg på testen. Er der farve i stregen, er det ikke en skyggestreg, men en "rigtig" streg Positiv, hvis den er aflæst inden for tiden
Rockertand skriver: Den kan nu også være grålig og stadig negativ/skyggestreg..
Den kan nu også være grålig og stadig negativ/skyggestreg..
Anonym skriver: Jeg har svært ved at se, om den er grålig eller om det er en rødlig farve. Jeg må vente et par dage og se
Jeg har svært ved at se, om den er grålig eller om det er en rødlig farve. Jeg må vente et par dage og se
Kan du fange den på et billede ? Så kan du evt ligge den herind
BabyAngel21 skriver: Kan du fange den på et billede ? Så kan du evt ligge den herind
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128