Hvordan kan man skelne mellem skyggestreg og rigtig streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.001 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften lyder, hvordan kan man så se forskel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Hvis der er farve i stregen er det ikke en skyggestreg. Men den kan dog være falsk positiv, hvis testen aflæses efter tid. 

Anmeld

28. december 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Som M (: skriver, en skyggestreg er nærmest en hvid streg på testen. Er der farve i stregen, er det ikke en skyggestreg, men en "rigtig" streg Positiv, hvis den er aflæst inden for tiden 

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Hvis der er farve i stregen er det ikke en skyggestreg. Men den kan dog være falsk positiv, hvis testen aflæses efter tid. 

Tusind tak for svar jeg fik en meget meget svag streg her til morgen. Men der er farve i den. Er bare lidt i tvivl om farven er mere grålig en rødlig, fordi den er så svag. Men har også først testdag på mandag eller tirsdag

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Som M (: skriver, en skyggestreg er nærmest en hvid streg på testen. Er der farve i stregen, er det ikke en skyggestreg, men en "rigtig" streg Positiv, hvis den er aflæst inden for tiden 

Tusind tak for svar. jeg fik en meget meget svag streg her til morgen. Men der er farve i den, og det kom indenfor 2 min. Er bare lidt i tvivl om farven er mere grålig en rødlig, fordi den er så svag. Men har også først testdag på mandag eller tirsdag

Anmeld

28. december 2012

Rockertand

Miss Church skriver:

Den kan nu også være grålig og stadig negativ/skyggestreg..

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Den kan nu også være grålig og stadig negativ/skyggestreg..

Jeg har svært ved at se, om den er grålig eller om det er en rødlig farve. Jeg må vente et par dage og se

Anmeld

28. december 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Jeg har svært ved at se, om den er grålig eller om det er en rødlig farve. Jeg må vente et par dage og se

Kan du fange den på et billede ? Så kan du evt ligge den herind

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

BabyAngel21 skriver:

Kan du fange den på et billede ? Så kan du evt ligge den herind

Jeg har desværre ikke mulighed for at tage et billede af den

Anmeld

28. december 2012

Muffinmus

Mmine tests afløst over tid havde farve men var falske positive, men har fået nogle uden farve indenfor tiden der var negative, skyggestreger om man vil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.