Virkelig hurtig levering, jeg er måløs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. december 2012

FamilenStorm

Kan slet slet ikke komme mig over det...

Min mand og jeg trænger virkelig til
Ny tørretumbler og vaskemaskine, men har udskudt det lidt da bi gerne lige ville gøre vaskerummet i kælderen helt færdig..

I går aftes ligger vi og stener lidt tv og ser så de her reklamer hvor de reklamere for billige vaskemaskiner..

Vi snakker om at vi burde da købe dem Nu hvor de var på tilbud.. Min mænd går derved så på tilbudjagt på nettet og finder en Bosch vaskemaskine og Bosch tørretumbler, begge til halv pris hos Punkt1.dk.. Vi snakkede meget kort om vi havde plads til dem imens vi lige skulle gøre rummet færdig og bliver enig om at inden for 14 dage er det nok klart, og at nu hvor vi bestiller her mellem jul og nytår går der nok en lille uge inden de kommer, så det skulle vi nok finde ud af..

Kl var ca 20.00 da vi havde bestilt..

Kl 08:15 IDAG ringer det på døren.. Det er Danske fragtmænd der gerne vil levere vores tørretumbler og vaskemaskine..

Det kalder jeg dæmle hurtig levering :-) kan slet ikke komme mig over det, vi har jo knap nok trykket på bestil.. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

Doffie

Ej hvor vildt!

men fedt for jer og tillykke med jeres nye køb

Anmeld

28. december 2012

FamilenStorm

Doffie skriver:

Ej hvor vildt!

men fedt for jer og tillykke med jeres nye køb

Helt vildt.. Og mange tak

Havde jo været genialt hvis vores gamle vaskemaskine havde været stået af, så havde vi jo stort set ikke skulle undvære

Jeg er nu imponeret

Anmeld

28. december 2012

Silas&Mille

Haha fedt...

Det er sgu da god service

Anmeld

28. december 2012

FamilenStorm

Silas&Mille skriver:

Haha fedt...

Det er sgu da god service

Ja det må man sige Så vi klager bestemt ikke..

Anmeld

28. december 2012

M&N

FamilenStorm skriver:

Kan slet slet ikke komme mig over det...

Min mand og jeg trænger virkelig til
Ny tørretumbler og vaskemaskine, men har udskudt det lidt da bi gerne lige ville gøre vaskerummet i kælderen helt færdig..

I går aftes ligger vi og stener lidt tv og ser så de her reklamer hvor de reklamere for billige vaskemaskiner..

Vi snakker om at vi burde da købe dem Nu hvor de var på tilbud.. Min mænd går derved så på tilbudjagt på nettet og finder en Bosch vaskemaskine og Bosch tørretumbler, begge til halv pris hos Punkt1.dk.. Vi snakkede meget kort om vi havde plads til dem imens vi lige skulle gøre rummet færdig og bliver enig om at inden for 14 dage er det nok klart, og at nu hvor vi bestiller her mellem jul og nytår går der nok en lille uge inden de kommer, så det skulle vi nok finde ud af..

Kl var ca 20.00 da vi havde bestilt..

Kl 08:15 IDAG ringer det på døren.. Det er Danske fragtmænd der gerne vil levere vores tørretumbler og vaskemaskine..

Det kalder jeg dæmle hurtig levering :-) kan slet ikke komme mig over det, vi har jo knap nok trykket på bestil.. :-)

Sikke en super service og tillykke med de nye maskiner!

Anmeld

28. december 2012

Lone Jakobsen

hold da op det er da en service der er til at forholde sig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.