hellemor85 skriver:
Isabella er 3 år, høj feber, har ikke målt. Men tænker den er over 40. kan ik finde ud af om jeg skal ringe til vagtlægen. Når hun vågner græder hun, og da hun sagde hun ville ha saftevand, blev hun ved med at sige den skal være varm
giver den kold, og det siger hun så ik noget til. Hun har fået en junior panodil, men synes ik den virker, hun vejer 19 kg. Mon jeg skal gi hende 2?? Der står de skal ha 2 hvis de vejer 20+.. Så er der sikkert nogle der tænker at jeg da sku ha ringet for længst. Men vi er meget lægeskræk, og hun drikker jo meget saftevand og tisser. Og hva vil lægen overhovedet gøre ved det? Hun får jo væske.. Eller skal jeg bare suck it up og ringe...
Håber hun har det bedre...
Storebror på 4 år har haft høj feber i 7 dage, den har været på 39,8 på panodil... Men da det er den virus der er lige pt, kan der ikke gøres andet end væske og panodil... men ellers har den ligget på 39,5 stort set hver dag. Først igår var den nede på 38 igen..
Han sagde også nogle mystiske ting, men om det var i søvne eller feber - er svært at vide... Sort snak var det ihvertfald.
Lillesøster på 8 mdr har også fået det, men hendes hjerne kan ikke følge med de temp., så hun går i kramper...
Anmeld