Han tænker kun på sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg er så ked af det.. Min kæreste som også er barnets far, hjælper ikkr til med noget overhoved... ja okay han skal arbejde imorgen, men jeg har influenza, feber, og kaster op hele tiden. vores søn er ved at blive syg også, han er så pylret, (han alrdig at græde, han er så nem og sover altid igennem om natten) men han græder hele tiden, har feber, hoster, nyser, ...min kæreste har lagt sig på sofaen og er pisse lige glad med mig og sur... Og da han kom hjem fra job idag, lagde han sig også barr og sov, Er så ked af det, ved ik havd jeg ville med dette, men måtte ud med det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

Dinsen

Undskyld, men han er da et fjols... Ja han har været på job, men derfor ska han da være en del af familien, og livet sam far når han kommer hjem... og det SKAL han være om du er syg eller ej. 

Behovet er bare endnu større når du er dårlig, og jeres barn også er små sløj, du må virkelig tage en alvorssnak med ham...

Go bedring til jer!

Anmeld

28. december 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Puha hvor må det være forfærdeligt for dig.

Jeg ved selv hvordan det er, at have barn og syg samtidig, da jeg er enlig mor. Det er SÅ slemt, når man har influenza eller kaster op.

Nu har jeg så for 9 mdr siden fået en ny kæreste, der er rigtig god til at hjælpe, selvom han ikke er min søns far.
Måske er det også en ny kæreste du trænger til?

Med tiden vil du da ihvert fald miste følelserne for din kæreste, hvis han ikke tager sig sammen.

Det der kunne jeg slet ikke magte. Oven i at du har det så dårligt skal du også være vred og skuffet.

Du får lige et

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Puha hvor må det være forfærdeligt for dig.

Jeg ved selv hvordan det er, at have barn og syg samtidig, da jeg er enlig mor. Det er SÅ slemt, når man har influenza eller kaster op.

Nu har jeg så for 9 mdr siden fået en ny kæreste, der er rigtig god til at hjælpe, selvom han ikke er min søns far.
Måske er det også en ny kæreste du trænger til?

Med tiden vil du da ihvert fald miste følelserne for din kæreste, hvis han ikke tager sig sammen.

Det der kunne jeg slet ikke magte. Oven i at du har det så dårligt skal du også være vred og skuffet.

Du får lige et

Mange tak for svar.. Det er vildt forfærdeligt ja... Har mistet så meget for ham, og det er over måneder.  fordi han altid kun tænker på sig selv.... Og aldrig vil hjælpe til med vores søn og så meget andet..

men han er typen, der siger at hvis jeg går fra ham, så finder jeg aldeig en ny kæreste, for ingen anden fyr skal i nærheden a vores søn, og at han bare vil smadre ham osv :-S det har han sagt før, en gang jeg ville gå fra ham :-(

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Dinsen skriver:

Undskyld, men han er da et fjols... Ja han har været på job, men derfor ska han da være en del af familien, og livet sam far når han kommer hjem... og det SKAL han være om du er syg eller ej. 

Behovet er bare endnu større når du er dårlig, og jeres barn også er små sløj, du må virkelig tage en alvorssnak med ham...

Go bedring til jer!

Mange tak for svar.. Han mener selv at han selvfølgelig skal sove når han kommer hjem fra job

Anmeld

28. december 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Mange tak for svar.. Det er vildt forfærdeligt ja... Har mistet så meget for ham, og det er over måneder.  fordi han altid kun tænker på sig selv.... Og aldrig vil hjælpe til med vores søn og så meget andet..

men han er typen, der siger at hvis jeg går fra ham, så finder jeg aldeig en ny kæreste, for ingen anden fyr skal i nærheden a vores søn, og at han bare vil smadre ham osv :-S det har han sagt før, en gang jeg ville gå fra ham :-(

Så meget desto mere grund til at forlade ham.

En mand der truer med vold (uanset mod hvem) er ikke værd at samle på. (Efter min mening)

For de fleste er det bare tomme trusler. Men ellers får han jo en dom for vold og evt et polititilhold. Så det ville jeg ikke lade mig kue af.

Ud og nyd livet og find dig en MAND!!

Anmeld

28. december 2012

M&N

RGN skriver:

Så meget desto mere grund til at forlade ham.

En mand der truer med vold (uanset mod hvem) er ikke værd at samle på. (Efter min mening)

For de fleste er det bare tomme trusler. Men ellers får han jo en dom for vold og evt et polititilhold. Så det ville jeg ikke lade mig kue af.

Ud og nyd livet og find dig en MAND!!

Netop af disse tråde sætter jeg endnu mere pris på min kære kæreste som er så sød og kærlig og ikke bare ligger sig på sofaen og er fornærmet og sur og derimod passer mig hvis jeg er syg!

Til trådstarter: Hvor er det synd for dig han er så egoistisk - hvis han ikke engang gider passe sin søn, hvad gider han så? Som om han gider ændrer sig - det skal jeg jo ikke sige, men tvivler.. Ud af det forhold og find en mand der vil dig det aller bedste! 

Anmeld

28. december 2012

JustMe

Anonym skriver:

Det lyder alarmerende

Anmeld

28. december 2012

Miss Kat

JustMe skriver:

Det lyder alarmerende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.