Gider ikke mere!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Anonym trådstarter

SOS!
Puhh hvor jeg dog brænder indeni. Jeg venter barn md min kæreste (vi bor sammen) jeg er SÅ træt af ham!
Han tillader sig selv at tage ud FLERE gange om dagen for at drikke øl med vennerne og ryge hash hvilket jeg har sagt skal stoppe når den lille kommer til verden! Han er ligeglad med mig og mener sagtens at jeg kan sidde alene hjemme for at slappe af! Jeg vræler snart! Han gør mig SÅ kedafdet og når jeg græder som idag fordi vi skal til at putte men kommer i tanke om at han har en aftale kl. 23.00 siger han bare at jeg bliver nød til at slappe af og give ham plads! Han passer ikke hans aktivering og jeg har bare lyst til at flytte uden ham men jeg elsker ham jo?!
Hvad skal jeg dog gøre????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Lady Marion <3

Det siger desværre sig selv hvis du læser din tekst   skip ham ..

Anmeld

27. december 2012

Valle81

Tjah, sorry, jeg kommer til at træde på dig nu.

Disse ting gjorde han vel også inden du blev gravid, og fordi maven vokser, så ændrer folk ikke sit adfærd.

Kærlighed gør blind, men synes, for jeres barns skyld, at du skulle vågne op. Forsvinde, og starte et godt og stabilt liv for dig og barnet.

Christina

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Det siger desværre sig selv hvis du læser din tekst   skip ham ..

Ja det gør den faktisk !
Hellere lykkelig alene, end ulykkelig i et forhold!

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

JTjah, sorry, jeg kommer til at træde på dig nu.

Disse ting gjorde han vel også inden du blev gravid, og fordi maven vokser, så ændrer folk ikke sit adfærd.

Kærlighed gør blind, men synes, for jeres barns skyld, at du skulle vågne op. Forsvinde, og starte et godt og stabilt liv for dig og barnet.

Christina

Ja
kan godt se jeg bliver nød til at ændre nogle ting for jeg ER ikke glad i mit forhold mere
han mener jo at han kan tillade sig alt dette fordi han skal være far!

Anmeld

27. december 2012

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Ja det gør den faktisk !
Hellere lykkelig alene, end ulykkelig i et forhold!

Hvis du skal til at være mor kan du ikke både tage dig af et lille barn og ham   du er bedre stillet uden ham , så kan du gøre det klart at han er velkommen til at vende tilbage hvis han har lyst til at være far , med alt hvad det indebærer..

Anmeld

27. december 2012

Wimmie

Anonym skriver:

SOS!
Puhh hvor jeg dog brænder indeni. Jeg venter barn md min kæreste (vi bor sammen) jeg er SÅ træt af ham!
Han tillader sig selv at tage ud FLERE gange om dagen for at drikke øl med vennerne og ryge hash hvilket jeg har sagt skal stoppe når den lille kommer til verden! Han er ligeglad med mig og mener sagtens at jeg kan sidde alene hjemme for at slappe af! Jeg vræler snart! Han gør mig SÅ kedafdet og når jeg græder som idag fordi vi skal til at putte men kommer i tanke om at han har en aftale kl. 23.00 siger han bare at jeg bliver nød til at slappe af og give ham plads! Han passer ikke hans aktivering og jeg har bare lyst til at flytte uden ham men jeg elsker ham jo?!

Det kunne godt lyde til at han har et afhængighedsproblem, og det er de færreste der "bare" kan stoppe med at drikke og ryge hash når de har lyst 

Jeg ville helt klart give ham et ultimatum - stop NU og ikke først når baby er kommet til verden - eller farvel.

Tænk hvis du kommer til at stå med en mand der hellere vil drikke og ryge end han vil tage sig af dig der lige har født samt en nyfødt baby 

Anmeld

27. december 2012

Rockertand

Anonym skriver:

SOS!

Hvorfor i alverden har du valgt at få barn med en mand med den livsførelse - og hvorfor i alverden skulle han vælge at lave om på det? Jeg spørger provokerende, men prøv lige at tænke over det...

Anmeld

28. december 2012

Tippie

Den er svær synes jeg. 

Min kæreste røg også hver dag mens jeg var gravid. Jeg bønfaldt, bad, beordrede, hylede, skreg, tiggede og græd om at han skulle holde op. Og en masse tomme løfter fik jeg da. Det ændrede sig først nogle måneder efter at vores baby var kommet til verden hvor jeg simpelthen sagde, at han ikke fik lov til at besøge sit barn igen før han var røgfri og faktisk viste ham at jeg mente det. En forskel er dog, at vi ikke boede sammen, og at vores forhold endte nogle måneder inde jeg fødte.

Meningen var at vi skulle flytte sammen inden fødslen, men da han troppede op med sine pakkenelliker opdagede jeg endnu en gang at han stadig røg det skidt. Ringede til hans udlejer, hvor han jo havde opsagt sin bolig, der dog stadig var ledig, og han flyttede så altså hjem til sig selv igen efter to dage i samme lejlighed.

En ting er hvad du kan finde dig i, men hvor meget skal dit barn udsættes for? Hvilken opvækst vil du give dit barn? 

Som sagt, han er røgfri nu, men det at blive røgfri var heller ikke en sjov oplevelse for mig og mit barn. Han blev truende, fik paranoide tanker, truede mig fordi han troede at alle var efter ham, og troede at jeg var på "deres" side (der var ingen sider)...

Mit bedste råd? Kom ud af det forhold i en fart. Hvis du vil ham, så giv ham tydelig besked om hvad der skal til af ændret adfærd, men smut så længe tingene ikke er i orden, du har et barn at tænke på, du er mor nu.

kram, det er ikke nemt, det ved jeg godt

håber at du vælger den bedste løsning for jer.

Anmeld

28. december 2012

Doffie

få det afsluttet!

det var da en grum måde at behandle dig på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.