Hvem har planer om at blive gravide i 2013?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Lilje82

Vi har forsøgt siden sommer nu, så håber da at 2013 bliver vores år. Skulle nogen kende mig så shhhhhh......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Alberte&Mor <3

Hejsa- hyggelig tråd

Vi startede pb i april 2012, har en SA bag os og håber snarest på to streger Vi vil i denne cyklus forsøge os med preseed- men da manden kun er hjemme i weekenderne lige nu vil jeg ikke håbe på noget!

Anmeld

25. februar 2013

MIWULA

Vi har snakket om at begynde her til efteråret hvis ellers alt går som det skal self.. Vi vil også gerne se om det kan lade sig gøre med en sommer baby..

Anmeld

25. februar 2013

HeidiØ

Jeg er skruk, og jeg gad godt begynde igen til juni ca. Men skal liiiige ha mand med på idéen! haha!

Anmeld

25. februar 2013

FogL

Miia90 skriver:

Ja, og hvornår er planen at starte? 

Her går det igang når vi rammer Nytår  Men hvornår er det nu man ca har ægløsning fra mens 1 dag ? Nu er det jo ved at være et stykke tid siden  

GODT NYTÅR ALLE SAMMEN! 

Mia

Hep hey!

Anmeld

25. februar 2013

Troldemommi

Skøn tråd

Ja jeg troede jeg skulle blive gravid i 2013, men det gik så stærk så jeg er gravid i 2013

Monica

Anmeld

25. februar 2013

channie-g

Miia90 skriver:

Ja, og hvornår er planen at starte? 

Her går det igang når vi rammer Nytår  Men hvornår er det nu man ca har ægløsning fra mens 1 dag ? Nu er det jo ved at være et stykke tid siden  

GODT NYTÅR ALLE SAMMEN! 

Mia

Vi havde snakket om start a 2. Barn i jan. 2014 men skæbnen ville det blev dec. 2012 så vi skal have 2. Barn her i 2013, glæder oz :-) 

Anmeld

25. februar 2013

frk1991

Vi har lige mistet i uge 10, så lige nu venter vi på indkaldelse til udskrabning, og vi har snakket om at vi vil begynde pb igen til juni :-) så må vi se hvornår det lykkedes igen :-). Det er vores første

Anmeld

25. februar 2013

L&V

Jeg satser mere på at føde i 2013 Held og lykke til jer der går igang.

Anmeld

25. februar 2013

Håber

Jeg håber rigtig meget at jeg bliver gravid i 2013

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.