Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har forsøgt siden sommer nu, så håber da at 2013 bliver vores år. Skulle nogen kende mig så shhhhhh......
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hejsa- hyggelig tråd
Vi startede pb i april 2012, har en SA bag os og håber snarest på to streger Vi vil i denne cyklus forsøge os med preseed- men da manden kun er hjemme i weekenderne lige nu vil jeg ikke håbe på noget!
Vi har snakket om at begynde her til efteråret hvis ellers alt går som det skal self.. Vi vil også gerne se om det kan lade sig gøre med en sommer baby..
Jeg er skruk, og jeg gad godt begynde igen til juni ca. Men skal liiiige ha mand med på idéen! haha!
Miia90 skriver: Ja, og hvornår er planen at starte? Her går det igang når vi rammer Nytår Men hvornår er det nu man ca har ægløsning fra mens 1 dag ? Nu er det jo ved at være et stykke tid siden GODT NYTÅR ALLE SAMMEN! Mia
Ja, og hvornår er planen at starte?
Her går det igang når vi rammer Nytår Men hvornår er det nu man ca har ægløsning fra mens 1 dag ? Nu er det jo ved at være et stykke tid siden
GODT NYTÅR ALLE SAMMEN!
Mia
Skøn tråd
Ja jeg troede jeg skulle blive gravid i 2013, men det gik så stærk så jeg er gravid i 2013
Monica
Vi havde snakket om start a 2. Barn i jan. 2014 men skæbnen ville det blev dec. 2012 så vi skal have 2. Barn her i 2013, glæder oz :-)
Vi har lige mistet i uge 10, så lige nu venter vi på indkaldelse til udskrabning, og vi har snakket om at vi vil begynde pb igen til juni :-) så må vi se hvornår det lykkedes igen :-). Det er vores første
Jeg håber rigtig meget at jeg bliver gravid i 2013
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128