ønsker til fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Anonym trådstarter

Hejsa

Skrev I en "ønskeseddel" til fødslen, og i så fald, hvilke punkter indeholdt den? Prøver at få brygget en sammen, men måske der er ting jeg har glemt/ikke tænkt på.

Tak for hjælpen ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Hejsa

Skrev I en "ønskeseddel" til fødslen, og i så fald, hvilke punkter indeholdt den? Prøver at få brygget en sammen, men måske der er ting jeg har glemt/ikke tænkt på.

Tak for hjælpen ...

jeg fik ikke skrevet noget ned...

men jeg havde i hovedet og sagt videre at jeg ville :

Føde i vand. 

ikke have epidural

og så ville jeg ikke flække..

det endte ud i at jeg fik epidural alligevel, fødslen endte ud i kejsersnit... det eneste ønske jeg havde som gik i opfyldelse var at jeg ikke skulle flække for neden, og det gjorde jeg heller ikke... 

alt kan ske ved en fødsel, og det kan være den ender ud med noget man slet ikke har været forberedt på.

men fint nok at lave en ønskeliste, men det er bedre at have i hovedet at alt kan ske. fordi så har man tænkt alle muligheder igennem og har lettere ved at træffe en beslutning.

Anmeld

27. december 2012

Aabye

Mit eneste ønske ved begge mine fødsler har været at jeg ikke ønskede bedøvelse.. 

Det kunne så ha været det samme for begge gange fødte jeg så hurtigt at jeg dårligt nok nåede på fødegangen :s

Anmeld

27. december 2012

Mussen2

Jeg ønskede ikke smertestillende med midnre jordemoder skønnede det ville gør fødslen godt.

Ville godt have født i vand.

Ville have klyx!

Ville have far klippede navlestrengen.

Ville briefes og have mest mulig at vide hele tiden

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

Jeg ønskede ikke smertestillende med midnre jordemoder skønnede det ville gør fødslen godt.

Ville godt have født i vand.

Ville have klyx!

Ville have far klippede navlestrengen.

Ville briefes og have mest mulig at vide hele tiden

Tak - hvad er klyx

Anmeld

27. december 2012

Blirnokaldrigfru

Anonym skriver:

Hejsa

Tak for hjælpen ...

Jeg skrev en og jeg brugte den snakkede med jordemoderen om den og følte at vi så begge vidste hvilken retning vi sku arbejde i

QJeg delte den op i før, under og efter fødsel før indeholdt blandt andet at jeg ville snakke om mine ønsker, under var ting spm at jeg ofte ville vide at alt var ok, ikke have min bluse af fordi jeg ikke bryder mig om det, at jeg helst ikke ville have smertestillende og at jeg gerne ville sidde på fødestol og føde, efter var ting som at jeg har(havde) fravalgt amning og derfor ikke ville have hende lagt til men gerne op på bryst. At jeg gerne ville i bad hurtigst muligt efter o.l.

Var glad for min liste og har gemt den det eneste ønske jeg ikke fik opfyldt var stolen, for de ku ikke finde den, så jeg endte med at stå op - det var fantastisk og er det muligt gjorde jeg det sådan igen!!

Pøj pøj

Anmeld

27. december 2012

Mussen2

Anonym skriver:

Tak - hvad er klyx

Afføringsmiddel en god ide at få det som dét første inden veerne bliver for barske.

Anmeld

27. december 2012

christina92

Anonym skriver:

Hejsa

Tak for hjælpen ...

Jeg havde skrevet det ned og havde sedlen med i pusletasken

Jeg ville i vand

jeg ville have lavement

jeg ville ikke have epidural - og var det nødvendigt skulle de vide jeg var mega bange

Gik noget galt skulle Lille tiger døbes - der stod at vi havde navnet klar

Tror ikke der stod så meget mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.