Ilse Jacobsen gummistøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. december 2012

**Ønskebabyen

Er de store, små eller alm. i størrelsen??

Hvis du har et par lange sorte i str 39 (+ - , anpå ovenstående) er jeg interesseret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

spj

**Ønskebabyen skriver:

Hvis du har et par lange sorte i str 39 (+ - , anpå ovenstående) er jeg interesseret

Jeg synes de er store i størrelsen. Jeg bruger altid 39 og har derfor købt mine i 39, men synes faktisk de er for store. Jeg skal helst have en ekstra sål + en ekstra tyk strømpe for at de sidder rigtigt.

Anmeld

27. december 2012

**Ønskebabyen

spj skriver:

Jeg synes de er store i størrelsen. Jeg bruger altid 39 og har derfor købt mine i 39, men synes faktisk de er for store. Jeg skal helst have en ekstra sål + en ekstra tyk strømpe for at de sidder rigtigt.

Okay.. Måske det er smartest at tage ud og prøve dem så

Anmeld

27. december 2012

spj

**Ønskebabyen skriver:

Okay.. Måske det er smartest at tage ud og prøve dem så

Ja, det synes jeg helt klart du skal gøre.

Anmeld

27. december 2012

Karla

**Ønskebabyen skriver:

De er store i størrelsen. Fik at vide, at man skulle tage en størrelse mindre end det man normalt bruger

Anmeld

27. december 2012

**Ønskebabyen

Karla skriver:

De er store i størrelsen. Fik at vide, at man skulle tage en størrelse mindre end det man normalt bruger

okayk, tak for svar

Anmeld

27. december 2012

Lykke:)

**Ønskebabyen skriver:

Jeg synes også, at de er ret store. Min 36 er ret stor, kan faktisk kun passe den med en stor tyk sok i. Men bedste idé er at tage ud og prøve dem :-)

Anmeld

28. december 2012

MetteA

Jeg skulle bytte min mors igår, og fik at vide i butikken at det var mest normalt at man gik en størrelse ned.

Min mor bruger 39 (nogle gange 38). Jeg byttede dem til en 38. Hun havde fået en 39 og syntes de sad fint, men ville gerne have dem lidt højere..

Da hun igår fik str. 38 på, kunne hun godt mærke at den sad meget bedre.

Så klart en str. ned

Håber du kan bruge det

Anmeld

28. december 2012

**Ønskebabyen

Lykke:) skriver:

Jeg synes også, at de er ret store. Min 36 er ret stor, kan faktisk kun passe den med en stor tyk sok i. Men bedste idé er at tage ud og prøve dem :-)

Ja må nok hellere tage ind og prøve dem.. ;-)

Anmeld

28. december 2012

**Ønskebabyen

MetteA skriver:

Jeg skulle bytte min mors igår, og fik at vide i butikken at det var mest normalt at man gik en størrelse ned.

Min mor bruger 39 (nogle gange 38). Jeg byttede dem til en 38. Hun havde fået en 39 og syntes de sad fint, men ville gerne have dem lidt højere..

Da hun igår fik str. 38 på, kunne hun godt mærke at den sad meget bedre.

Så klart en str. ned

Håber du kan bruge det

Det kan jeg bestemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.