Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan man ikke det?
Er lidt flovt at kan blive googlet for et svar, man har givet for flere år siden, som er meget privat. Vidste ikke, man kunne blive googlet på ens besvarelser, når man ikke var ano
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har fået flere slettet. skriv til en moderator
Dinna88 skriver: jeg har fået flere slettet. skriv til en moderator
Lusi skriver: Der er åbenbart forskel på folk, for jeg kunne ikke Jeg kunne få den gjort "anonym", men ikke slettet..
Der er åbenbart forskel på folk, for jeg kunne ikke Jeg kunne få den gjort "anonym", men ikke slettet..
Det kan være, at det er efter retningslinjerne er lavet om Jeg har lavet en del upsere, som jeg følte jeg blev nødt til, at få slettet. Så det fik jeg
Dinna88 skriver: Det kan være, at det er efter retningslinjerne er lavet om Jeg har lavet en del upsere, som jeg følte jeg blev nødt til, at få slettet. Så det fik jeg
Lusi skriver: Hehe, hvem kender ik dét
Hehe, hvem kender ik dét
hehe
vi sletter som regel ikke bare tråde som vi vurdere kan klares ved at gøre brugeren anonym. Så det kommer helt an på hvilket tilfælde der er tale om. I nogle tilfælde er det så grelt at vi vælger at slette. så ingen forskelsbehandling her. det kommer jo helt an på situationen. Vi kan hjælpe med anonymitet så indlægget ikke kan googles.. Men vi sletter altså ikke bare fordi at noget man har skrevet engang, ikke er noget man ønsker at blive googlet på.. men vi ser hvad vi kan gøre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128