Nok det mest underlige spørgsmål jeg nogensinde har stillet. Men prøver alligevel!
Mine tænder er generelt helt fucked. Jeg passer godt på dem, hvilket gør en del, men jeg kan jo ikke gøre for, at de vokser totalt fucked i siderne. Min ene kindtand i undermunden vender ind mod tungen (når jeg smiler ligner det at de rmangler en tand, så fucked er den) Den vokser ekstremt langsomt, men fra tid til anden vokser den i ryk, så det presser på de andre tænder. En dag skal den hives ud. Nu er jeg så bekymret for den i min overmund. Jeg har en vidsomstand der sidder som den skal, en anden der ikke er kommet, en tredje der er blevet fjernet af en kirug med hammer og en mejsel. Ja, min tænder er fucked......
Nu tror jeg så desværre der er en på vej i overmunden. Der er en bule i min gane (altså, ud fra hvor tanden skal komme engang) den er øm og jeg kan ikek trykke på den. Altså, det føles som om min tand er på vej ud i ganen!!! Den der blev fjernet kirugisk lå 80 % vandret eller sådan noget. Er det muligt, at den her ligger noget nær 100 % vandret??
Er der nogle tandlæger her, eller nogle de rhar prøvet noget lignende? Jeg giver det lidt tid, fortstætter det så er det jo afsted til tandlægen. 
btw - det kan ikke være, at jeg har slået mig. sådan føles det SLET ikke.
Anmeld