Bamses hus i træ eller plast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bamses hus i træ eller plast?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.407 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Lunae

Overvejer at købe bamses hus fra Krea. Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg skal købe det i træ eller plast! Hælder mest til træ, men søger lidt erfaringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

B&J

Smart man kan få det i træ det viste jeg slet ikke vi har dog det i plast og er super glade for det

Anmeld

27. december 2012

Lunae

B&J skriver:

Smart man kan få det i træ det viste jeg slet ikke vi har dog det i plast og er super glade for det

Holder det fint? Synes meget plastic er lort!

Anmeld

27. december 2012

B&J

Lunae skriver:

Holder det fint? Synes meget plastic er lort!

Vores er ikke gået istykker inu og det har dog været på gulvet et par gange

men ja kan jo også være vi lige har været heldig med vores... min søster havde det samme da hun var lille og det holdt også super godt på nær det man lukker den ene side med der var der røget en af men den kunne jo stadig holde fordi den anden side kunne man lukke....

Anmeld

27. december 2012

Lunae

B&J skriver:

Vores er ikke gået istykker inu og det har dog været på gulvet et par gange

men ja kan jo også være vi lige har været heldig med vores... min søster havde det samme da hun var lille og det holdt også super godt på nær det man lukker den ene side med der var der røget en af men den kunne jo stadig holde fordi den anden side kunne man lukke....

Synes også at det virkede rimelig robust i plast, men er nok mest til trælegetøj faktisk

Anmeld

27. december 2012

B&J

Lunae skriver:

Synes også at det virkede rimelig robust i plast, men er nok mest til trælegetøj faktisk

lyder også super spænde i træ jeg har bare aldrig vist man kunne få det i træ

Anmeld

27. december 2012

Pige2009

Min fætters datter har det i træ og de er glade for det, da det af og til får en lidt hård behandling

Anmeld

29. december 2012

smokin

Vi har det i plastik og det er jo ikke som meget andet plastiklegetøj det er en rigtig god kvalitet 

Anmeld

29. december 2012

CamillaSoefelt

Lunae skriver:

Overvejer at købe bamses hus fra Krea. Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg skal købe det i træ eller plast! Hælder mest til træ, men søger lidt erfaringer.

Har huset i træ og er glad for det - er hvad jeg har stemt! Synes træ er kvalitet!!

Anmeld

29. december 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ville vælge plast af den simple årsag det er mange gange nemmere at holde rent

ved ikke lige om huset er af den størrelse så barnet selv er inde i det eller sådan et mini et med "dukker" til men hvis det er til barnet selv at være i så endnu mere plast for at undgå splinter og hvis det skal stå udenfor så er der mindre vedligeholdelse og man undgår at skulle bekymre sig for f.eks. skimmelsvamp der sætter sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.