Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smart man kan få det i træ det viste jeg slet ikke vi har dog det i plast og er super glade for det
B&J skriver: Smart man kan få det i træ det viste jeg slet ikke vi har dog det i plast og er super glade for det
Lunae skriver: Holder det fint? Synes meget plastic er lort!
Holder det fint? Synes meget plastic er lort!
Vores er ikke gået istykker inu og det har dog været på gulvet et par gange
men ja kan jo også være vi lige har været heldig med vores... min søster havde det samme da hun var lille og det holdt også super godt på nær det man lukker den ene side med der var der røget en af men den kunne jo stadig holde fordi den anden side kunne man lukke....
B&J skriver: Vores er ikke gået istykker inu og det har dog været på gulvet et par gange men ja kan jo også være vi lige har været heldig med vores... min søster havde det samme da hun var lille og det holdt også super godt på nær det man lukker den ene side med der var der røget en af men den kunne jo stadig holde fordi den anden side kunne man lukke....
Lunae skriver: Synes også at det virkede rimelig robust i plast, men er nok mest til trælegetøj faktisk
Synes også at det virkede rimelig robust i plast, men er nok mest til trælegetøj faktisk
lyder også super spænde i træ jeg har bare aldrig vist man kunne få det i træ
Min fætters datter har det i træ og de er glade for det, da det af og til får en lidt hård behandling
Vi har det i plastik og det er jo ikke som meget andet plastiklegetøj det er en rigtig god kvalitet
Lunae skriver: Overvejer at købe bamses hus fra Krea. Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg skal købe det i træ eller plast! Hælder mest til træ, men søger lidt erfaringer.
Overvejer at købe bamses hus fra Krea. Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg skal købe det i træ eller plast! Hælder mest til træ, men søger lidt erfaringer.
ville vælge plast af den simple årsag det er mange gange nemmere at holde rent
ved ikke lige om huset er af den størrelse så barnet selv er inde i det eller sådan et mini et med "dukker" til men hvis det er til barnet selv at være i så endnu mere plast for at undgå splinter og hvis det skal stå udenfor så er der mindre vedligeholdelse og man undgår at skulle bekymre sig for f.eks. skimmelsvamp der sætter sig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128