Ridning hva alder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

anja89

Mirjam123 skriver:

Hva gammel var jeres børn da de begyndte til ridning?

Min datter startede lige inden hun fyldte 4 år :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

AnnaK89

Lærke er 3 år og lige begyndt, men det er godt nok rideterapi med bagrytter, hvis det tæller?

Anmeld

27. december 2012

Dinna88

AnnaKJ skriver:

Lærke er 3 år og lige begyndt, men det er godt nok rideterapi med bagrytter, hvis det tæller?

Det var netop det jeg mente med, at det er super effektivt, og at jeg ikke mener, at man kan begynde for tidligt

Jeg har været bagrytteren ved en 3-årig pige der var multihandicappet. hun kunne INTET, heller ikke se. Men de stød der kommer fra ponyens skridt gav hende så meget for kroppen.

Anmeld

27. december 2012

Orkide86

Tak for alle jeres svar.

min datter er 3 år og overvejer hvornår hun skal. Hun elsker heste og har os redet lidt privat hvilket hun elsker.

jeg er selv heste pige

Anmeld

27. december 2012

AnnaK89

Dinna88 skriver:

Det var netop det jeg mente med, at det er super effektivt, og at jeg ikke mener, at man kan begynde for tidligt

Jeg har været bagrytteren ved en 3-årig pige der var multihandicappet. hun kunne INTET, heller ikke se. Men de stød der kommer fra ponyens skridt gav hende så meget for kroppen.

Lærke kan heller intet og er også dårlig til at se, men man kan mærke på hende at det er super godt og at hun automatisk bruger en masse muskler når hun kommer på hesten

Vi har faktisk overvejet at få vores egen hest til hende, da jeg synes en gang om ugen er for lidt

Anmeld

27. december 2012

Dinna88

AnnaKJ skriver:

Lærke kan heller intet og er også dårlig til at se, men man kan mærke på hende at det er super godt og at hun automatisk bruger en masse muskler når hun kommer på hesten

Vi har faktisk overvejet at få vores egen hest til hende, da jeg synes en gang om ugen er for lidt

Hvor fantastisk, at I kan bruge ridning så! Hvis I har styr på hyppere og kan give den aktivering og motion ved siden af, så synes jeg da det er en super god idé! een gang om ugen er ikke meget, nej 

Anmeld

27. december 2012

Moma

Mirjam123 skriver:

Hva gammel var jeres børn da de begyndte til ridning?

Min datter var 3 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.