Synes godt nok det svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Anonym trådstarter

Synes godt nok stadigvæk det er MEGET HÅRDT at accepeter at min eks ikke vil give mig en chance ..
Jeg prøver alt hvad jeg kan for at få ham til at indse at jeg virkelig gerne vil have en chance og han er bare så kold og ligeglad og siger gang på gang han ikke ønsker vi skal være sammen og at han ikk gider mig , det eneste vi skal er ar kommunikere om vores barn ..

Hvordan kan man være så ligeglad med en andens følelse - og bare ignorere - jeg er så ked af det og kan ikke se en hverdag uden ham tilstede..

Har ikke altid været en god kæreste men vil jo ændre det, hvorfor får man så ikke chancen for det
Man kan da ikk bare smide et andet menneske ud af enes liv på den måde.. Det gør da så forbandet ondt..

Alt håb er bare ude ligemeget hvad jeg gør får jeg kun uønsket svar tilbage
Ved ikke hvad jeg skal gøre.. Han er bare så ligeglad med mig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Caroline86

Man er jo desværre ikke herre over andre følelser og selvom det nok ikke er det du gerne vil høre så ja, han er nok videre!

Mit råd til dig er også selv at komme videre. Jeg tror ikke det gør en forskel for ham, men måske vil han netop indse at han savner dig, hvis du ikke er så "desperat"? Om ikke andet så må du, for Jeres barns skyld, samle dig selv lidt op og komme videre og få det til at fungere med samarbejdet - også uden parforhold.

Nu ved jeg jo heller ikke hvad du har gjort siden du siger du ikke var en god kæreste, men desværre er det jo nok en stor del af årsagen til at han ikke tør satse på et forhold med dig? Og så kan du kalde det at han er ligeglad med dine følelser, men du var vel også ligeglad med hans da du var en dårlig kæreste?

Jeg ved godt jeg er hård, men nogle gange må man altså kigge indad før man kan forstå sammenhængen!

Op med humøret Du kommer videre, med eller uden ham! Men gør dig selv en tjeneste at lade være med at se dig selv som offer - tag ansvar for din fortid, lær af dine fejl og nyd at du kan ændre din fremtid til det bedre

Knus

Anmeld

27. december 2012

JS<3

Caroline86 skriver:

Man er jo desværre ikke herre over andre følelser og selvom det nok ikke er det du gerne vil høre så ja, han er nok videre!

Mit råd til dig er også selv at komme videre. Jeg tror ikke det gør en forskel for ham, men måske vil han netop indse at han savner dig, hvis du ikke er så "desperat"? Om ikke andet så må du, for Jeres barns skyld, samle dig selv lidt op og komme videre og få det til at fungere med samarbejdet - også uden parforhold.

Nu ved jeg jo heller ikke hvad du har gjort siden du siger du ikke var en god kæreste, men desværre er det jo nok en stor del af årsagen til at han ikke tør satse på et forhold med dig? Og så kan du kalde det at han er ligeglad med dine følelser, men du var vel også ligeglad med hans da du var en dårlig kæreste?

Jeg ved godt jeg er hård, men nogle gange må man altså kigge indad før man kan forstå sammenhængen!

Op med humøret Du kommer videre, med eller uden ham! Men gør dig selv en tjeneste at lade være med at se dig selv som offer - tag ansvar for din fortid, lær af dine fejl og nyd at du kan ændre din fremtid til det bedre

Knus

Supersuper godt skrevet, kan ikke være mere enig.

Til TS, ligenu gør det utrolig ondt, men som altid er der en mening med det hele, om den er uretfærdig eller ej, så kommer man videre. Kæmpe kram til dig

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

Knus

Vi glemte hinanden og kæreste tid ..
Han synes jeg brokkede mig for møg og han havde i seks mdr vil gør det forbi, så sted for at sige han savnet min nærværd og blive bekræftet han var god nok - slog han op uden varsel ..

Mangler bare styrken til at sige fuck ham - længes så meget efter ham og når jeg siger det til ham - får jeg dårlige svar tilbage han savner abuslut ikk mig .. Det var for ham et lorte forhold - men han kom aldrig ig sagde det til mig - han kommunikeret ikk om tingene..

Anmeld

27. december 2012

MorDk

Caroline86 skriver:

Knus

Kunne ikke have skrevet det bedre!

Du får en krammer herfra ♥

Anmeld

27. december 2012

FruK

Jeg tror ikke du får noget ud af at prøve at overbevise ham, desværre. Når man er nået dertil hvor det lyder som om han er, så har det nærmere den modsatte effekt.

Vis ham i stedet at du klarer dig fint uden ham. Koncentrer dig om at få styr på dit eget liv uden ham. Det lyder som om det andet er spildte kræfter. 

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg tror ikke du får noget ud af at prøve at overbevise ham, desværre. Når man er nået dertil hvor det lyder som om han er, så har det nærmere den modsatte effekt.

Vis ham i stedet at du klarer dig fint uden ham. Koncentrer dig om at få styr på dit eget liv uden ham. Det lyder som om det andet er spildte kræfter. 

Det r spild af kræfter - hvorfor kan jeg ikk bare forstå det ?
Hvorfor bliver jeg ved med at prøve ? Det eneste jeg får ud af det, r at køre med selv ned..
Kan bare ikk indse at mit familie billede r itu og han r kommet videre..

ORK den sorg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.