Man er jo desværre ikke herre over andre følelser og selvom det nok ikke er det du gerne vil høre så ja, han er nok videre!
Mit råd til dig er også selv at komme videre. Jeg tror ikke det gør en forskel for ham, men måske vil han netop indse at han savner dig, hvis du ikke er så "desperat"? Om ikke andet så må du, for Jeres barns skyld, samle dig selv lidt op og komme videre og få det til at fungere med samarbejdet - også uden parforhold.
Nu ved jeg jo heller ikke hvad du har gjort siden du siger du ikke var en god kæreste, men desværre er det jo nok en stor del af årsagen til at han ikke tør satse på et forhold med dig? Og så kan du kalde det at han er ligeglad med dine følelser, men du var vel også ligeglad med hans da du var en dårlig kæreste?
Jeg ved godt jeg er hård, men nogle gange må man altså kigge indad før man kan forstå sammenhængen!
Op med humøret
Du kommer videre, med eller uden ham! Men gør dig selv en tjeneste at lade være med at se dig selv som offer - tag ansvar for din fortid, lær af dine fejl og nyd at du kan ændre din fremtid til det bedre 
Knus
Anmeld