Ideer til lillesøsters værelse søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Karina84

Hej alle i kreative piger

Jeg vil gerne i gang med at lave lidt til lillesøsters værelse. Jeg tænker at det skal være noget der kan hænges op på væggen, evt. billeder og ???

Har i nogen ideer?

Jeg har selv tænkt på noget med HAMA perler, evt. lime dem på et lærred og så selv male baggrund, lyder det helt tosset?

Jeg lærte også mig selv at hækle for et par mdr. men det gik lidt i stå, men måske jeg skulle overveje at finde det frem igen. Fandt bare ud af at jeg ikke duer til alt for små bamser med mange helt små dele

Hvad siger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nu du siger perler, så ka man jo købe et program til computeren, hvor man ka lave perlebilleder, du ka printe ud og lave billeder efter. Det ser ret fedt ud! Min søster lavede billeder af thea for et par år siden i perler. Vh stine

Anmeld

27. december 2012

Karina84

StineW79 skriver:

Nu du siger perler, så ka man jo købe et program til computeren, hvor man ka lave perlebilleder, du ka printe ud og lave billeder efter. Det ser ret fedt ud! Min søster lavede billeder af thea for et par år siden i perler. Vh stine

Ja det kender jeg godt, har dog ikke selv prøvet det  Ved ikke lige hvad for et billede der ville passe ind paa et babyværelse, hun er jo ikke født endnu

Anmeld

27. december 2012

Studerendemor

Karina84 skriver:

Hej alle i kreative piger

Jeg vil gerne i gang med at lave lidt til lillesøsters værelse. Jeg tænker at det skal være noget der kan hænges op på væggen, evt. billeder og ???

Har i nogen ideer?

Jeg har selv tænkt på noget med HAMA perler, evt. lime dem på et lærred og så selv male baggrund, lyder det helt tosset?

Jeg lærte også mig selv at hækle for et par mdr. men det gik lidt i stå, men måske jeg skulle overveje at finde det frem igen. Fandt bare ud af at jeg ikke duer til alt for små bamser med mange helt små dele

Hvad siger i?

En anden, og nem, løsning er at tapesere et lærred. Der er tusindvis af flotte tapeter til enhver smag... 

Anmeld

27. december 2012

Karina84

skrivemaskine skriver:

En anden, og nem, løsning er at tapesere et lærred. Der er tusindvis af flotte tapeter til enhver smag... 

Ja det var ogsaa en go ide

Anmeld

27. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Karina84 skriver:

Ja det kender jeg godt, har dog ikke selv prøvet det  Ved ikke lige hvad for et billede der ville passe ind paa et babyværelse, hun er jo ikke født endnu

Hva med et billed af mor og far. Eller Peter plys osv. Ellers hvis du ka sy, så lav nogle fede puder til et lille pude hjørne osv?! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.