Min skønne dreng Oliver er 8 uger nu... og jeg synes den stakkels dreng har haft en hård start på livet...
da han var omkring 4 uger startede det hele... han spiste, spiste og spiste, og ville ikke blive mæt... han tog 600-700 gr. på om ugen, og spiste 200 ml pr. måltid stort set hveranden time.... jeg undrede mig, og kontaktede min sp... vi blev enige om at jeg skulle prøve og kontakte en kiropraktor... det gjorde jeg... og kunne komme derind et par timer efter... yepp yepp.. det jeg frygtede var virkelighed... han var skæv i ryg og len, og der sad nerver i klemme flere steder i ryggen på ham.. som så påvirkede maven, og derfor ingen mæthedsfornemmelse...
der skulle 5 behandlinger til....
to dage efter sidste behandling hos kiropraktor startede skrigeriet... hele tiden, døgnet rundt... (det startede en mandag).... torsdag morgen kunne jeg ikke holde det ud og lagde mærke til en navle der skiftede farve og bulede ud (den har hele tiden bulet lidt ud, siden fødsel, men ikke så meget), jeg ringede derfor til lægen.... da vi kom derud kiggede lægen på ham, og han skrev med det samme en henvisning til børneafdelingen....
vi kørte straks derover, han blev tilset af en læge...
navlebrok, og forstoppelse som påvirkede hans navlebrok....
vi blev indlagt resten af dagen hvor han fik afføringsmidler... vi fik orlov om natten men skulle tilbage næste morgen...
han havde afføring om natten hjemme, og derfor blev vi udskrevet...
men han er nu på afføringsmiddel minimum en måned, og måske helt til han begynder på fast føde fordi han er en af de børn hvis mave ikke er glade for MME.....
han har det meget bedre nu, og sover 3-4 timer af gangen om dagen og 4-5 timer om natten...
men hold da op jeg har syntes det var hårdt som enlig mor, og med en datter på 3 år...
undskyld det blev langt, men havde endelig brug for at komme ud med det + lidt overskud...
rigtig glædelig bagjul allesammen, og tak fordi i læste så langt med.. (vedhæfter et par billeder 
billede 1 : er min "lille" juledreng...
billede 2 : er begge mine skønne børn...