det har været hårdt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Gittemor09

Min skønne dreng Oliver er 8 uger nu... og jeg synes den stakkels dreng har haft en hård start på livet...

da han var omkring 4 uger startede det hele... han spiste, spiste og spiste, og ville ikke blive mæt... han tog 600-700 gr. på om ugen, og spiste 200 ml pr. måltid stort set hveranden time.... jeg undrede mig, og kontaktede min sp... vi blev enige om at jeg skulle prøve og kontakte en kiropraktor... det gjorde jeg... og kunne komme derind et par timer efter... yepp yepp.. det jeg frygtede var virkelighed... han var skæv i ryg og len, og der sad nerver i klemme flere steder i ryggen på ham.. som så påvirkede maven, og derfor ingen mæthedsfornemmelse...

der skulle 5 behandlinger til....

to dage efter sidste behandling hos kiropraktor startede skrigeriet... hele tiden, døgnet rundt... (det startede en mandag).... torsdag morgen kunne jeg ikke holde det ud og lagde mærke  til en navle der skiftede farve og bulede ud (den har hele tiden bulet lidt ud, siden fødsel, men ikke så meget), jeg ringede derfor til lægen.... da vi kom derud kiggede lægen på ham, og han skrev med det samme en henvisning til børneafdelingen....

vi kørte straks derover, han blev tilset af en læge...

navlebrok, og forstoppelse som påvirkede hans navlebrok....

vi blev indlagt resten af dagen hvor han fik afføringsmidler... vi fik orlov om natten men skulle tilbage næste morgen...

han havde afføring om natten hjemme, og derfor blev vi udskrevet...

men han er nu på afføringsmiddel minimum en måned, og måske helt til han begynder på fast føde fordi han er en af de børn hvis mave ikke er glade for MME.....

han har det meget bedre nu, og sover 3-4 timer af gangen om dagen og 4-5 timer om natten...

men hold da op jeg har syntes det var hårdt som enlig mor, og med en datter på 3 år...

undskyld det blev langt, men havde endelig brug for at komme ud med det + lidt overskud...

rigtig glædelig bagjul allesammen, og tak fordi i læste så langt med.. (vedhæfter et par billeder

billede 1 : er min "lille" juledreng...

billede 2 : er begge mine skønne børn...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

JS<3

Et stort kram til dig 

Jeg er ikke enlig, men tager virkelig hatten af for at du i det hele taget kan sætte dig ned og skrive jers start på livet ned.

alberte var også en rod til at starte med, vi prøvede derfor også kiropraktor, aflyste 2 gang da SP ikke mente det var nødvendigt men endnu en behandling.

hun skriger/tuder ikke mere, efter vi fandt ud af at hun intet "filter" har, hun fanger hver en lyd, farve osv og det kan hendes lille hoved ikke rumme. Det var sååååh hårdt med alt det skrigeri, var sikker på at jeg ikke ville komme levende igennem og at det ville værre for evigt. Vi nået heldigvis godt over på den anden side, og kan ENDELIG begynde og nyde mit lille vidunder.

Jeg er glad for i også er kommet godt over det (:

Anmeld

27. december 2012

Gittemor09

JS<3 skriver:

Et stort kram til dig 

Jeg er ikke enlig, men tager virkelig hatten af for at du i det hele taget kan sætte dig ned og skrive jers start på livet ned.

alberte var også en rod til at starte med, vi prøvede derfor også kiropraktor, aflyste 2 gang da SP ikke mente det var nødvendigt men endnu en behandling.

hun skriger/tuder ikke mere, efter vi fandt ud af at hun intet "filter" har, hun fanger hver en lyd, farve osv og det kan hendes lille hoved ikke rumme. Det var sååååh hårdt med alt det skrigeri, var sikker på at jeg ikke ville komme levende igennem og at det ville værre for evigt. Vi nået heldigvis godt over på den anden side, og kan ENDELIG begynde og nyde mit lille vidunder.

Jeg er glad for i også er kommet godt over det (:

tusind tak skal du have  det varmer virkelig af høre....

Jeg har selvfølgelig haft meget opbakning fra min familie... men jeg vil helst klare mig selv, og har ikke været god til at spørge om hjælp....

nu er det vendt så meget for os at han igen kan nyde at pludre og lege, og der også er overskud til storesøster igen...

men for pokker det har været hårdt, også at se hvor overset min datter pludselig følte sig, trods for hun fik lov til at være med til alt....

vi går gode tider i møde, og har nu en dreng der griner, driller, sover, spiser, og fungere normalt

Anmeld

27. december 2012

JS<3

Gittemor09 skriver:

tusind tak skal du have  det varmer virkelig af høre....

Jeg har selvfølgelig haft meget opbakning fra min familie... men jeg vil helst klare mig selv, og har ikke været god til at spørge om hjælp....

nu er det vendt så meget for os at han igen kan nyde at pludre og lege, og der også er overskud til storesøster igen...

men for pokker det har været hårdt, også at se hvor overset min datter pludselig følte sig, trods for hun fik lov til at være med til alt....

vi går gode tider i møde, og har nu en dreng der griner, driller, sover, spiser, og fungere normalt

Du går en uforglemmelig tid i møde, og med tiden kan man se igennem fingerne med alt det hårde (:

Jeg er desværre heller ikke en der ber om hjælp, det er jeg vist for stolt til. Men det kan sku være nødvendigt 

Dejligt at din datter også er kommet i centrum igen.

Anmeld

27. december 2012

Gittemor09

JS<3 skriver:

Du går en uforglemmelig tid i møde, og med tiden kan man se igennem fingerne med alt det hårde (:

Jeg er desværre heller ikke en der ber om hjælp, det er jeg vist for stolt til. Men det kan sku være nødvendigt 

Dejligt at din datter også er kommet i centrum igen.

ja, alt det hårde bliver hurtigt glemt når man får et stort smil

ja, jeg er nemlig også for stolt til at spørge om hjælp... også fordi jeg gerne vil vise at jeg kan både i godt og ondt.... selvom jeg inderst inde godt ved at jeg kan... og jeg gør det

ja, hun nyder det også i stor stil....

Anmeld

27. december 2012

B&J

EN KÆMPE KRAMMER, jeg kan virkelig godt forstå du syntes det er møg hammer hårdt.... sikke en start på livet den lille fyr har været igennem..... men hvor er jeg glad for at læse det hele går meget bedre......

og sikke nogle dejlige børn

Anmeld

27. december 2012

Gittemor09

B&J skriver:

EN KÆMPE KRAMMER, jeg kan virkelig godt forstå du syntes det er møg hammer hårdt.... sikke en start på livet den lille fyr har været igennem..... men hvor er jeg glad for at læse det hele går meget bedre......

og sikke nogle dejlige børn

tusind tak skal du have  

ja, han har været så uheldig... men heldigvis har han det helt fantastisk nu... men nu er der så nogle ting der skal bygges op igen... bla. øjenkontakt...

Anmeld

27. december 2012

B&J

Gittemor09 skriver:

tusind tak skal du have  

ja, han har været så uheldig... men heldigvis har han det helt fantastisk nu... men nu er der så nogle ting der skal bygges op igen... bla. øjenkontakt...

ja det er klar der kommer andre ting, men jeg håber ikke der går så længe...... og så længe han har det godt så skal det handet helt sikkert komme

Anmeld

27. december 2012

Gittemor09

B&J skriver:

ja det er klar der kommer andre ting, men jeg håber ikke der går så længe...... og så længe han har det godt så skal det handet helt sikkert komme

jaaah det kommer heldigvis stille og roligt det hele....

lige nu ligger han og pludrer efter et dejligt måltid... det er så underligt at han bare kan ligge uden at skal græde

Anmeld

27. december 2012

B&J

Gittemor09 skriver:

jaaah det kommer heldigvis stille og roligt det hele....

lige nu ligger han og pludrer efter et dejligt måltid... det er så underligt at han bare kan ligge uden at skal græde

EJ hvor er det vidunderligtens hjerte smelter lidt for hver gang de pluder det lyder så fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.