At være "Rasmus Modsat"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

anynom

Janni. skriver:

Ikke at det undskylder den opførsel, de ligger for dagen  

Men det hjælper da at tænke på at de er ganske uviden om hvordan du er som person. 

Ja, det gør det
Men jeg har altid haft meget dårligt selvværd (er blevet mobbet hele min barndom), så jeg går for meget op i hvad andre tænker om mig.. Tror det er derfor det rammer så hårdt - også selvom det bare er to ud af rigtig mange brugere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes da også altid, at jeg ser at du svare pænt! Vh stine

Anmeld

26. december 2012

anynom

StineW79 skriver:

Syntes da også altid, at jeg ser at du svare pænt! Vh stine

Tak, det prøver jeg virkelig også på! Men det må være manglen på smiley'er så (eller at jeg ikke giver mig i en diskussion )

Anmeld

26. december 2012

Janni.

JulieWH skriver:

Ja, det gør det
Men jeg har altid haft meget dårligt selvværd (er blevet mobbet hele min barndom), så jeg går for meget op i hvad andre tænker om mig.. Tror det er derfor det rammer så hårdt - også selvom det bare er to ud af rigtig mange brugere.

Føler med dig.  Men lad dem ikke slå dig ud. Er sikker på du er en dejlig sød pige. 

Anmeld

26. december 2012

anynom

Janni. skriver:

Føler med dig.  Men lad dem ikke slå dig ud. Er sikker på du er en dejlig sød pige. 

Anmeld

26. december 2012

StineW79

JulieWH skriver:

Tak, det prøver jeg virkelig også på! Men det må være manglen på smiley'er så (eller at jeg ikke giver mig i en diskussion )

Jeg syntes nu heller ik at jeg bruger ret mange smailier osv. Tror bare folk nogle gange ka komme til at fejl tolke, hvis man ik nødvendigvis er enig. 

Men tænker også at man ik ska tage det alt for personligt, når nu folk ik kender dig i virkeligheden ( sådan groft sagt ) vh stine

Anmeld

26. december 2012

Sara.

Jeg kan huske dit brugernavn eller billede... Men ikke for noget trælst. Bare et af dem man husker.

Tror ikke du skal tage det for alvorligt og på dig selv.....

Men som du selv skriver så kan det være man misforståes herinde. Fordi man netop ikke kan se alt det der normalt er med til at vise hvad man mener vha ansigtstræk osv. Måske den anden person også havde en dårlig dag.

God aften.

Og så lige

Ny tanke til baby.dk. Måske så ku man gøre det til en pligt at vi nederst i alle beskeder skal skrive hvordan beskeden skal forståes? Så der ingen tvivl er. Der kunne være nogle kasser vi kan krydse af i. F.eks. "sur" "glad" sarkasme er brugt" "laver sjov med dig" "er bare træt idag, ta det ikke for alvorligt" "er gravid og har for mange hormoner"

Ej det var bare for sjovt jeg skrev det sidste

Sov godt når du når dertil

Anmeld

26. december 2012

anynom

StineW79 skriver:

Jeg syntes nu heller ik at jeg bruger ret mange smailier osv. Tror bare folk nogle gange ka komme til at fejl tolke, hvis man ik nødvendigvis er enig. 

Men tænker også at man ik ska tage det alt for personligt, når nu folk ik kender dig i virkeligheden ( sådan groft sagt ) vh stine

Det tror jeg du har ret i, og jeg prøver at børste det af mig - tak

Anmeld

26. december 2012

anynom

Sara. skriver:

Jeg kan huske dit brugernavn eller billede... Men ikke for noget trælst. Bare et af dem man husker.

Men som du selv skriver så kan det være man misforståes herinde. Fordi man netop ikke kan se alt det der normalt er med til at vise hvad man mener vha ansigtstræk osv. Måske den anden person også havde en dårlig dag.

God aften.

Og så lige

Ny tanke til baby.dk. Måske så ku man gøre det til en pligt at vi nederst i alle beskeder skal skrive hvordan beskeden skal forståes? Så der ingen tvivl er. Der kunne være nogle kasser vi kan krydse af i. F.eks. "sur" "glad" sarkasme er brugt" "laver sjov med dig" "er bare træt idag, ta det ikke for alvorligt" "er gravid og har for mange hormoner"

Mange tak

Og selvom du skriver det i sjov, så kunne det være en super feature! (jeg ville krydse af i "Jeg er syg og træt, men smiler gennem snottet" )

Anmeld

26. december 2012

StineW79

Sara. skriver:

God aften.

Og så lige

Hé Hé ku da være lidt sjovt!!  Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.