De heldige ejer af......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Vi er blevet de heldige ejere af 12 ugers tigerspring...

Jeg ved simpelthen ikk hvad jeg skal stille op med min lille prinsesse, de sidste par dage har hun hver aften ca ved 18 tiden skreget helt vildt, man kan virkelig høre på hendes skrigeri at hun er ulykkelig! Det skærer virkelig mit moderhjerte når jeg ikke ved hvad jeg skal gøre for at redde hende. 

Hun har udviklet sig så meget de sidste par uger, hun er simpelthen blevet så bevist om sin krop og det omkring hende og jeg elsker at følge hendes udvikling, men dette rammer virkelig mit moderhjerte helt vildt!

- Hun er den sødeste lille charmetrold hele dagen, hun smiler, griner og er så nuttet! - Jeg har læst mig frem til det kan være et tigerspring der er på vej, men gud hvor er det hårdt.. 

Er der andre der har oplevet noget lign.? 

Hvor længe har det varet ca? 

Og hvad hjalp for jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Den lykkelige

Havde vores også deromkring.. varede et par uger.. held og lykke..

Anmeld

26. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Den lykkelige skriver:

Havde vores også deromkring.. varede et par uger.. held og lykke..

Okay.. 

Tusind tak, for held og lykke.. Hehe, håber snart det går over. 

Anmeld

26. december 2012

Malli

Jeg har næsten lige haft oprettet en tråd om tigerspring, dig 19 ugers. Men jo længere tid det har stået på nu, tror jeg hun har taget 13 ugers og 19 ugers springet på en gang. Det er mega hårdt, det har stået på siden 6 dec. Gab! Og nu har hun lige reddet sig en forkølelse, så det pynter lidt på hendes tenperement

Håber snart det er ovre hos jer!

Anmeld

26. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Malli skriver:

Jeg har næsten lige haft oprettet en tråd om tigerspring, dig 19 ugers. Men jo længere tid det har stået på nu, tror jeg hun har taget 13 ugers og 19 ugers springet på en gang. Det er mega hårdt, det har stået på siden 6 dec. Gab! Og nu har hun lige reddet sig en forkølelse, så det pynter lidt på hendes tenperement

Håber snart det er ovre hos jer!

Ej altså.. Håber virkelig ikke det varer så længe! 

Jeg føler med jer, stakkels pus.. God bedring. 

Anmeld

26. december 2012

Malli

MorTilEnPrinsesse skriver:

Ej altså.. Håber virkelig ikke det varer så længe! 

Jeg føler med jer, stakkels pus.. God bedring. 

Tak, håber også snart at i har jeres glade pige tilbage, det er ikke fair med de tigerspring!

Og forresten, beklager tastefejlene/stavefejlene før - der blev skrevet fra telefonen

Anmeld

26. december 2012

Clisolka

Jeg ved simpelthen ikk hvad jeg skal stille op med min lille prinsesse, de sidste par dage har hun hver aften ca ved 18 tiden skreget helt vildt, man kan virkelig høre på hendes skrigeri at hun er ulykkelig! Det skærer virkelig mit moderhjerte når jeg ikke ved hvad jeg skal gøre for at redde hende. 

Hun har udviklet sig så meget de sidste par uger, hun er simpelthen blevet så bevist om sin krop og det omkring hende og jeg elsker at følge hendes udvikling, men dette rammer virkelig mit moderhjerte helt vildt!

- Hun er den sødeste lille charmetrold hele dagen, hun smiler, griner og er så nuttet! - Jeg har læst mig frem til det kan være et tigerspring der er på vej, men gud hvor er det hårdt.. 

Og hvad hjalp for jer?

Puuuh ja, jeg syntes også det 12-ugers spring var det værste 

Jeg tror det varede omkring 1-2 uger - så hold ud 

Anmeld

26. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Malli skriver:

Tak, håber også snart at i har jeres glade pige tilbage, det er ikke fair med de tigerspring!

Og forresten, beklager tastefejlene/stavefejlene før - der blev skrevet fra telefonen

Tusind tak, håber jeg virkelig også..  

gør ikke noget, ligger selv og bander over min iPhone som selv vil tilføje/rette ordene... Det er da belastende ;-) Hehe 

Anmeld

26. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Babymor2010 skriver:

Puuuh ja, jeg syntes også det 12-ugers spring var det værste 

Jeg tror det varede omkring 1-2 uger - så hold ud 

Puha... Vi holder ud... 

Det er bare super hårdt. Så nyder dagen med hende hvor hun er så sød så sød... Så må man være kampklar til om aftnen... ;-) 

ja hendes 8 ugers spring lagde vi ikke mærke til overhovedet, så nu har vi fået tilbageslag... 

Anmeld

26. december 2012

MIWULA

Og hvad hjalp for jer?

Øvøv jeg troede vi var nået dertil hvor jeg så fandt ud af hos lægen det var MØB.  Håber det snart blir bedre.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.