Meget vågne børn!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. december 2012

Homemade

Suk!! Vi har været til julefrokost i dag og det var rigtig hyggeligt. De to små faldt i søvn i bilen hjem og min mand lagde vores 3 1/2 årige ind i seng da vi kom hjem........uhhhh kender I det når man godt ved det er en dårlig ide men prøver alligevel!!

kl 19.30 slår min dejlige dreng øjnene op og er MEGET vågen - ham får jeg ikke i seng lige med det samme.......

Så nu har jeg tre meget vågne børn og en mand der sover på sofaen!! Godt vi har fri i morgen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Homemade skriver:

Suk!! Vi har været til julefrokost i dag og det var rigtig hyggeligt. De to små faldt i søvn i bilen hjem og min mand lagde vores 3 1/2 årige ind i seng da vi kom hjem........uhhhh kender I det når man godt ved det er en dårlig ide men prøver alligevel!!

kl 19.30 slår min dejlige dreng øjnene op og er MEGET vågen - ham får jeg ikke i seng lige med det samme.......

Så nu har jeg tre meget vågne børn og en mand der sover på sofaen!! Godt vi har fri i morgen! 

Uhh ha... Jeg føler godt nok med dig.  Stakkels dig!

Anmeld

26. december 2012

Tulle28

Homemade skriver:

Åh stakkels dig! Vores sover (7-9-13) - de gik også kolde begge to på vej hjem fra julefrokost idag, dog først kl. 18.15.

de snart bliver trætte igen!

Anmeld

26. december 2012

Homemade

Tak til jer begge. Nu sover alle unger og jeg er trææææt. De to ældste faldt i søvn kl 21.30 og kl 22. Men ham den lille faldt først i søvn for ca 10 min siden! Han er nok træt i morgen!!

godnat til alle

Anmeld

26. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Håber i alle ka sove længe i morgen så!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.