Hvor længe var i kærester inden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

K&S

Anonym skriver:

Hvor længe var i kærester inden du friet til din kæreste eller din kæreste friet til dig?

Er sikker på at det var pga kærlighed, men havde tro - religion eller økonomiske årsager også en indflydelse? 

Håber at høre fra jer :-)

GOD AFTEN!

Søren friede til mig på vores 2-års dag i oktober og vi blev gift året efter i september 

I dag har vi kendt hinanden i 8 år og været gift i 5 år 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Svenne

Syv år.
Ingen af os friede. Vi blev enige om, at det var mest fornuftigt i forbindelse med huskøb, barn nr. 2 osv.
Da vi i så fald ville skulle lave nyt testamente blev vi enige om at tage på rådhuset i stedet for.

Vi vil gerne have et rigtigt bryllup engang, så vi holdt inden fest overhovedet.

Anmeld

26. december 2012

Hulubulu86

Vi blev gift 5dage efter vi havde mødt hinanden første gang og vi var altså aldrig kærester.Vi havde snakket sammen via facebook og Tlf i et Par måneder, vi aftaler så at mødes (jeg boede i dk og han i dubai) med henblik på forlovelse (og bryllup efter 2-4mdr), men han spørger på 4dagen om jeg ikke bare vil gifte mig med ham dagen efter da han ved jeg er den han vll have og han ikke kan vente med at dele sit liv med mig. Der var aldrig et reelt frieri.Religionen spillede en stor rolle i at vi blev gift, det var ikke tilladt for os at være kærester eller at date og vi ville ikke kunne være alene sammen så længe vi ikke var gift.

Anmeld

26. december 2012

Muhmi

Nadia Maya skriver:

Hej
Bliver simpelthen lige nødt til at høre,

Vil det sige at hvis jeg går hen og dør, så vil min forlovede ikke automatisk få vores fælles datter, hvis vi ikke er gift? :/

Vi havde været sammen i 2 år, da min kære valgte at gå på knæ. Vi er ikke gift endnu

Ja, jeg har forhørt mig om at, man i værste tilfælde simpelthen kan være ude for, (hvis man har nogle åndsvage svigerforældre, forældre eller søskende) at de kan kræve retten til børnene hvis moren dør... Det er ikke sansynligt at de får dem, men det er de i deres fulde ret til at gøre.. Omvendt er det ikke ligeså nemt... Det er fuldstændig åndsvag ligestilling i mine øjne...

Jeg er ikke 100% sikker, men det er hvad jeg har fået at vide af rigtig mange efterhånden og det vil jeg absolut ikke riskere... Men heldigvis så er jeg jo også dybt forelsket i min mand, så det var ikke den eneste grund til at vi blev gift

Anmeld

26. december 2012

hekran

Vi blev kærester i april 2004, forlovet i november 2004 og gift i juli 2005, forældre i september 2007, juli 2009, juni 2011 og igen til august 2013.

Vi var 22 da vi mødtes og holder sammen på 8. år.

Det' bare kærlighed og vi havde bare begge den indstilling, at vi ikke gik ind i et forhold for at hygge os, men fordi vi gerne ville være sammen. Af samme grund er skilsmisse ikke et ord der er registreret i vores hjerne. Vi har valgt hinanden på godt og ondt og derfor fungerer det Det er trygt at vide, at han altid er ved min side

Vores forhold har overlevet 3 flytninger (mellem lande), en universitetsuddannelse, utallige tømrerjobs (manden), job til mig og nu husbyggeri. 

Livet er spændende!

Anmeld

26. december 2012

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hvor længe var i kærester inden du friet til din kæreste eller din kæreste friet til dig?

Er sikker på at det var pga kærlighed, men havde tro - religion eller økonomiske årsager også en indflydelse? 

GOD AFTEN!

Vi har været sammen i 9,5 år (jeg er 24) og venter vores første barn.. Vi blev ringforlovet (teenageforlovet ) på vores 1 års dag.

Han har endnu ikke friet - men vi er i gang med at spare op til et bryllup så der går nok ikke så længe (for mig skal det være i kirke med hvid kjole - ellers er det ligemeget)

Så det kommer nok en dag

Anmeld

26. december 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

GOD AFTEN!

Vi fandt sammen dec. 2008 , og han friede Dec. 2009 ..

Vi fik dog først ringene juli 2010 ..

Vi er endnu ikke gift , og har ikke lagt planer for det endnu

Anmeld

26. december 2012

Karla

Anonym skriver:

GOD AFTEN!

Vi mødte hinanden i marts 2009. Blev forlovet i december 2009 og gift i juni 2011

Vi gjorde det så hurtigt af ren kærlighed
Vi blev viet borgerligt, og har planer om at skulle velsignes i kirken, gerne i 2014, hvis pengene er til det

Anmeld

26. december 2012

CarinaSB

Anonym skriver:

GOD AFTEN!

Vi fandt sammen d 15/9-07 blev forlovet d 15/9-08 blev forældre første gang d 1/8-09 og jeg friede på hans føzdag d 7/12-09 og vi skal giftes d 20/4-13 .. :)

Anmeld

26. december 2012

mortilnoahogmelina

Vi fandt sammen december 09 blev forlovet april 10 . Og er endnu ikke gift endnu .
Vi har et barn fra december 10 og en fra oktober 12. Vi havde været sammen 1 år og 10 dage da jeg fødte første gang .

Vi har været sammen 3 år og 6 dage nu
Vi vil gerne giftes men jeg er arbejdsløs på barsel . Så her handler det om økonomi i tilfælde af jeg ikke får job inden min dagpenge periode udløber ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.