Update på mit knæ :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. december 2012

Muhmi

Juhuuu... For ti minutter fik jeg lige Anders til at hive min knæskal på plads igen... NØJ hvor det føltes godt + JEG KAN GÅ IGEN!!

Var ellers ved vagtlægen og han lagde en blokade i knæet som så skulle løse op på det hele, men det havde altså stadig ikke hjulpet, så derfor måtte jeg bide smerten i mig (er jo heldigvis bedøvet) og så få Anders til at hive ligeså stille i benet og PLUB så sad min knæskal på sin plads!

Ahhhh.... Juble!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

come2

Muhmi skriver:

Juhuuu... For ti minutter fik jeg lige Anders til at hive min knæskal på plads igen... NØJ hvor det føltes godt + JEG KAN GÅ IGEN!!

Var ellers ved vagtlægen og han lagde en blokade i knæet som så skulle løse op på det hele, men det havde altså stadig ikke hjulpet, så derfor måtte jeg bide smerten i mig (er jo heldigvis bedøvet) og så få Anders til at hive ligeså stille i benet og PLUB så sad min knæskal på sin plads!

Ahhhh.... Juble!! 

Åhh var lige ved at ryge i gulvet da jeg læste dette her.

Jeg er meget sart, og tænker i billeder

Godt det blev fixet

Anmeld

26. december 2012

LilleLene

Muhmi skriver:

Ahhhh.... Juble!! 

det gør SÅ ondt når det er gået afled og når det så er på plads er det bare super lækkert

Anmeld

26. december 2012

Muhmi

come2 skriver:

Åhh var lige ved at ryge i gulvet da jeg læste dette her.

Jeg er meget sart, og tænker i billeder

Godt det blev fixet

Hahaha!!! Det gør dælme også nas kan jeg hilse og sige, men når den plubber tilbage igen så er det som at blive født igen- agtigt hehehe

Ja det var bare mega lækkert

Anmeld

26. december 2012

Muhmi

LilleLene skriver:

det gør SÅ ondt når det er gået afled og når det så er på plads er det bare super lækkert

Præcis! Det føles super lækkert når den ryger på sin plads

Anmeld

26. december 2012

Janni.

Rigtig lækker update, har tænkt lidt på dig idag.  

Nu kan du så komme ud og svinge "træbenet" igen.. 

Anmeld

26. december 2012

LilleLene

Muhmi skriver:

Præcis! Det føles super lækkert når den ryger på sin plads

derfor jeg selv knalder mit på plads

Anmeld

26. december 2012

Muhmi

LilleLene skriver:

derfor jeg selv knalder mit på plads

Det plejer jeg også altid at kunne selv, men den her gang der ville det simpelthen ikke rykke sig en tomme, det var låst HELT fast, for jeg plejer nemlig ikke at være sart med at banke det på plads igen selv... Hvor er det dog dejligt at være hybermobil 

Anmeld

26. december 2012

Muhmi

Janni. skriver:

Rigtig lækker update, har tænkt lidt på dig idag.  

Nu kan du så komme ud og svinge "træbenet" igen.. 

Jaaaaaaah jeg kan så, det er super dejligt... Men er dog ekstremt overbelsatet i mine andre led og muskler fordi jeg nu har brugt dem så meget... Men jeg håber at en god nats søvn nok skal rette op på det igen

Anmeld

26. december 2012

LilleLene

Muhmi skriver:

Det plejer jeg også altid at kunne selv, men den her gang der ville det simpelthen ikke rykke sig en tomme, det var låst HELT fast, for jeg plejer nemlig ikke at være sart med at banke det på plads igen selv... Hvor er det dog dejligt at være hybermobil 

pu for den da

jeg er heldigvis ikke hypermobil, har bare løse knæskaller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.