Intelligender - har i prøvet den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. juni 2009

LineD

Hej alle i dejlige tøser

Nu har manden og jeg kigget på denne Intelligender på nettet siden vi fandt ud af at jeg var gravid (http://www.intelligender.com/) en test lidt alla graviditetstesten der via urinen kan give et svar på om man venter en dreng eller pige (Den er ikke 100 % sikker, men så godt som)... Vi har længe tænkt det kunne være sjovt at vide, og så se om scanningen fortæller det samme, som vores anelser...

Så er der nogle af jer tøser der har prøvet testen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2009

Smukkert

Jeg kiggede også på den igår.. Er simpelthen så utålmodig efter at kende kønnet . Meen, den koster jo omkring 300 danske kroner?
Havde jeg haft pengene lige nu, havde jeg helt sikkert købt den af nysgerrighed.

Nu er jeg dog så heldig at faren til barnet vil låne mig 800kr til en kønsscanning, så det skal jeg nu på mandag kl 13:15 . Bliver spændende om de kan se det.

Anmeld

13. juni 2009

Honningblomst

Tager de 300kr for det-griner- ja, der er sgu nogle der er smarte...hvorfor tror man på sådan noget??

Anmeld

13. juni 2009

Honningblomst

Tager de 300kr for det-griner- ja, der er sgu nogle der er smarte...hvorfor tror man på sådan noget??

Anmeld

13. juni 2009

Smukkert

Eva skriver:

Jeg ved ikke om jeg tror 100% på det.. Det er nok mest af nysgerrighed - Ligesom jeg har læst den kinesiske kalender, kigger på mavens form m.m...

Anmeld

13. juni 2009

LineD

Tja jeg ved ikke om jeg ville tro 100 % på det, men det er da lidt sjovt man kan få et smugkig på kønnet... Men nu når de pt kun sælges i usa, sverie osv. til 300 kr + fragt, så synes jeg det er lidt dyrt for en "måske" test hehe ..

Men nysgerrig er man jo altid

Anmeld

13. juni 2009

4xGreve

Smukkert skriver:

Jeg ved ikke om jeg tror 100% på det.. Det er nok mest af nysgerrighed - Ligesom jeg har læst den kinesiske kalender, kigger på mavens form m.m...

hehe den kinesiske kalender sagde vi ventede os en dreng + maven sad som man siger den vil sidde hvis man venter en dreng, men min mand og jeg troede hele tiden på at det var en pige og tro det eller ej men det blev det sku... hehe

Anmeld

13. juni 2009

Betina88

Denne hjemmeside har jeg aldrig hørt om .. Men vi ved , hva' det bli'r .. Ku' jeg se på scanningen da jeg var i uge 20 og her d . 3/6 var der heller ingen tvivl .. En dreng får vi ..

Anmeld

13. juni 2009

Diana...

Ha ha jeg tror sgu ikke på det den kinesiske kalender sagde en pige til os, og jeg har så jordens dejligste dreng weeeee

Anmeld

13. juni 2009

Nanna1985

Jeg ville ikke bruge penge på et test... Det svar ville jeg slet ikk stole på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.