er lidt spændt:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. december 2012

Anonym trådstarter

Ja prøver ikke som sådan at blive gravid... Men tog os rigtig længe at få vores datter, så besluttede ikke at starte på noget prævention efter fødslen og så bare tage den derfra.
Nu er hun 9 måneder.. de sidste 3 måneder har jeg ikke haft mens. Tager det ikke så tungt regner med der går noget tid inden kroppen er helt normal igen.

Nå men her for et par dage siden havde jeg en lille blødning og tænkte så er mens endelig kommet. Men så skete der ikke rigtig mere..

Så kom jeg i tanke om at da jeg blev gravid med min datter havde jeg også en lille blødning omkring det tidspunkt hvor ægget satte sig fast..
Så nu er jeg lidt spændt på om jeg evt er gravid eller hvad..
Har altid gerne ville have børn tæt på hinanden. Så ville være fantastisk. Ikke så fornuftigt med min arbejdssituation og sådan... Men nu må vi se.... Men er godt nok lidt spændt... Kan vel teste om et par uger.
Andre der har oplevet en lille blødning omkring det
idtidspunkt hvor ægget satte sig fast?? Eller kan der være andre årsager?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Miss Kat

Ikke for at tage modet fra dig, men tænker at det lige så vel kan være din menstruation der så småt er ved at vende tilbage. Den har været længe undervejs og vil sikkert være meget uregelmæssig i starten. Men jeg håber naturligvis, jeg tager fejl og  for at I har en ny på vej

Rettelse: fik vist læst for hurtigt. Jeg læste det som at du ikke havde fået din mens igen efter din datters fødsel, men kan se, du skriver de sidste tre måneder. Spændende.

Anmeld

26. december 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Ikke for at tage modet fra dig, men tænker at det lige så vel kan være din menstruation der så småt er ved at vende tilbage. Den har været længe undervejs og vil sikkert være meget uregelmæssig i starten. Men jeg håber naturligvis, jeg tager fejl og  for at I har en ny på vej

Rettelse: fik vist læst for hurtigt. Jeg læste det som at du ikke havde fået din mens igen efter din datters fødsel, men kan se, du skriver de sidste tre måneder. Spændende.

Ved godt at det ikke er sikkert det er det.. har kun haft 3 alm. Mens perioder efter min fødsel.. så kan meget vel være mens der skal igang igen... Er også kun fordi jeg kom i tanke om at det skete sidste gang, så er lidt spændt.. hvis jeg ikke er gravid er det helt okay. Prøver ikke som sådan at få nr. 2 allerede... Men hvis jeg er gravid bliver vi selvfølgelig glade...

Anmeld

26. december 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

Ved godt at det ikke er sikkert det er det.. har kun haft 3 alm. Mens perioder efter min fødsel.. så kan meget vel være mens der skal igang igen... Er også kun fordi jeg kom i tanke om at det skete sidste gang, så er lidt spændt.. hvis jeg ikke er gravid er det helt okay. Prøver ikke som sådan at få nr. 2 allerede... Men hvis jeg er gravid bliver vi selvfølgelig glade...

Naturligvis. Jeg krydser i hvert fald fingre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.