Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: 28
28
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
H+S Skjolgborg. skriver: Nej for jeg får altid den 1 i mdr aldrig den 31 anden det er en lørdag eller søndag den 1 falder på derfor jeg ved bare ikke med dec mdr.
Nej for jeg får altid den 1 i mdr aldrig den 31 anden det er en lørdag eller søndag den 1 falder på derfor jeg ved bare ikke med dec mdr.
både i greve kommune hvor jeg boede før og nu i jægerspris kommune nu får jeg sidste hverdag i måneden
D.28, det ville have været d.31 hvis det ikke var en 'helligdag'.
H+S Skjolgborg. skriver: Jeg er en af dem på kontanthjælp lidt i nu. Ved i det om man får penge på fredag eller mandag.?
Jeg er en af dem på kontanthjælp lidt i nu.
Ved i det om man får penge på fredag eller mandag.?
Princesspigen skriver: både i greve kommune hvor jeg boede før og nu i jægerspris kommune nu får jeg sidste hverdag i måneden
Ja , men den 31 er jo en helligdag , så får man dagen før som ikke er helligdag , og da både lørdag og søndag også er helligdage , får vi fredag
Tak.
men normal får jeg den 1 i mdr og altid gjort det.Ved godt nogle på kontanthjælp får den 30 eller 31(sidste dag i mdr)
morethanperfect skriver: Ja , men den 31 er jo en helligdag , så får man dagen før som ikke er helligdag , og da både lørdag og søndag også er helligdage , får vi fredag
jeg tager mine ord i mig igen.. jeg har også fået penge idag..
jeg ved bare med sikkerhed at jeg før har fået natten til den 31 december..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128