At føle sig ligegyldig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg er så ked af det. For noget tid siden var jeg på besøg hos min far og hans kone. Jeg havde min børn med selvfølgelig da de skal se deres bedsteforældre. Ser ikke min far så tit og havde derfor glædet mig meget.

Desværre følte jeg mig bare slet ikke godt tilpas. De sad begge med snuden i deres ipad og ipones  og virkede ligeglade med mig og min lille familie. Græd hele vejen hjem. Blev rigtig skuffet og ked af det.

Det er ikke første gang det sker. Jeg burde have sagt noget men det er jeg bare ikke god til. Hvad skal jeg gøre?

Ikke nok med det så er vi også blevet en smule "uvenner" her i julen og noget (privat) og jeg er bare så ked af det. Tænker hele tiden på det. Har helt kvalme.

Synes I man kan være bekendt at sidde på Ipad og Iphones og lave tusind andre ting når man har besøg?

Snøft Snøft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Jeg er så ked af det. For noget tid siden var jeg på besøg hos min far og hans kone. Jeg havde min børn med selvfølgelig da de skal se deres bedsteforældre. Ser ikke min far så tit og havde derfor glædet mig meget.

Desværre følte jeg mig bare slet ikke godt tilpas. De sad begge med snuden i deres ipad og ipones  og virkede ligeglade med mig og min lille familie. Græd hele vejen hjem. Blev rigtig skuffet og ked af det.

Det er ikke første gang det sker. Jeg burde have sagt noget men det er jeg bare ikke god til. Hvad skal jeg gøre?

Ikke nok med det så er vi også blevet en smule "uvenner" her i julen og noget (privat) og jeg er bare så ked af det. Tænker hele tiden på det. Har helt kvalme.

Synes I man kan være bekendt at sidde på Ipad og Iphones og lave tusind andre ting når man har besøg?

Snøft Snøft

Anmeld

26. december 2012

Kloster

Øv sikke en oplevelse

Kan godt forstå, du er ked af det og nej det kan de slet ikke være bekendt.

Næste gang synes jeg, du skal tage et spil med ell legetøj med til dine børn også lege med dem. På den måde er du ved din far, men du er også sammen med dine børn, når din far og stedmor alligevel er opslugt af noget andet.

Få en is ell kør på mac bagefter og lad dagen blive en god dag alligevel

Mange  til dig...

Anmeld

26. december 2012

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Øv sikke en oplevelse

Kan godt forstå, du er ked af det og nej det kan de slet ikke være bekendt.

Næste gang synes jeg, du skal tage et spil med ell legetøj med til dine børn også lege med dem. På den måde er du ved din far, men du er også sammen med dine børn, når din far og stedmor alligevel er opslugt af noget andet.

Få en is ell kør på mac bagefter og lad dagen blive en god dag alligevel

Mange  til dig...

Jeg burde jo fortælle hvordan jeg har det? Men er bare så dårlig til at bringe sådan noget på banen

Anmeld

26. december 2012

Zeus

Anonym skriver:

Snøft Snøft

For at svare på dit spørgsmål.. Nej, det synes jeg ikke man kan være bekendt, men jeg synes også det er uhøfligt at have fjernsynet kørende med høj lyd - eller bare have det tændt i det hele taget, mens man har gæster 

Og tænker at du skal prøve at tage det op med dem.. Det kan være de bliver sure, men ellers har i jo hele balladen næste gang uanset  Det kan være, at det bare er måden de er på, når de har gæster, og derfor ikke tænker yderligere over det.. Om i bliver uvenner nu, så vil de klart tænke over det næste gang i kommer, også kan du vurdere derfra hvad de gør.. Om i igen bliver ignoreret, eller om de i det mindste forsøger.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.