Anonym skriver:
Jeg er så ked af det. For noget tid siden var jeg på besøg hos min far og hans kone. Jeg havde min børn med selvfølgelig da de skal se deres bedsteforældre. Ser ikke min far så tit og havde derfor glædet mig meget.
Desværre følte jeg mig bare slet ikke godt tilpas. De sad begge med snuden i deres ipad og ipones og virkede ligeglade med mig og min lille familie. Græd hele vejen hjem. Blev rigtig skuffet og ked af det.
Det er ikke første gang det sker. Jeg burde have sagt noget men det er jeg bare ikke god til. Hvad skal jeg gøre?
Ikke nok med det så er vi også blevet en smule "uvenner" her i julen og noget (privat) og jeg er bare så ked af det. Tænker hele tiden på det. Har helt kvalme.
Synes I man kan være bekendt at sidde på Ipad og Iphones og lave tusind andre ting når man har besøg?
Snøft Snøft
For at svare på dit spørgsmål.. Nej, det synes jeg ikke man kan være bekendt, men jeg synes også det er uhøfligt at have fjernsynet kørende med høj lyd - eller bare have det tændt i det hele taget, mens man har gæster 
Og tænker at du skal prøve at tage det op med dem.. Det kan være de bliver sure, men ellers har i jo hele balladen næste gang uanset
Det kan være, at det bare er måden de er på, når de har gæster, og derfor ikke tænker yderligere over det.. Om i bliver uvenner nu, så vil de klart tænke over det næste gang i kommer, også kan du vurdere derfra hvad de gør.. Om i igen bliver ignoreret, eller om de i det mindste forsøger..

Anmeld