ESV skriver:
Jeg er knap 2 år inde i uddannelsen og ved siden af arbejder jeg på plejehjem jeg har haft psoriasis gennem de sidste knap 20 år og oplever absolut ingen problemer. Tværtimod så reagerer mine hænder rigtig godt på den glycerin der er i håndsprit. Så jeg kan kun opfordre dig til at gå efter drømmen hvis det er noget du virkelig ønsker.
Ej, det lyder da fedt:-)
Jamen har mit drømmejob nu, men af helbredsmæssige årsager kan jeg ikke bliev der selv om jeg godt kan udføre ca 99,9 % af mit arbejde...længere forklaring, men i hvert fald er jeg nok til at finde noget andet.
Aner ikke om sygeplejerske uddannelsen er den bedste.
helt ærligt, man hører KUN dårlige ting om jobbet.
Konstant nedskæring, dårlige arbejdstider, ikke ferier med sine børn på de normale tide, sommer og jul f.eks. dårlig løn og jeg kunne blive ved...
Men på den anden side gør man jo en forskel, og selve uddannelsen giver en så meget i bagagen som er værd at tage med. Tit er dagene lidt forskellige og der er så mange steder man kan arbejde....
Og uddannelsen kan tages 15 min fra mit hjem:-)Kæmpe plus.
De folk jeg har snakket med siger man godt kan være mor samtidigt med at man tager uddannelsen, så det er jeg jo glad for at høre.
Anmeld