Hvad skal man mon lave i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. december 2012

Kloster

Jeg har ugentlig fridag og resten af familien har ferie...

Hvad skal vi mon lave.

De store sover til i eftermiddag, hvis de ikke bliver vækket og vil ikke vække dem, hvis vi ikke skal noget.

Hvad skal dagen stå på....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Benjamins'mor

Vi skal til jule frokost.

I kan jo hygge med gode film og afslapning på sofaen.

Anmeld

26. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Kloster skriver:

Hvad skal vi mon lave.

De store sover til i eftermiddag, hvis de ikke bliver vækket og vil ikke vække dem, hvis vi ikke skal noget.

Vi ska til julefrokost kl 13, så indtil da hopper vi rundt i nattøj og hygger

I morgen håber jeg lidt på at turen går til den gamle by i Århus... Elsker byen, især når den er levende... Og vil så gerne ned og nyde stemningen- og forjåbentlig lave det til en tradition herhjemme...

Anmeld

26. december 2012

wamse

Her går jeg igang med en stort set umulig opgave Jeg skal have plads til alle Lærke's nye legesager i hendes værelse

hun får en ny seng i morgen, som der også skal være plads til :-)

Anmeld

26. december 2012

JS<3

Vi skal også til julefrokost 

hvis ikke jeg skulle det, havde jeg nok bagt nogle boller, drukket varm kakao og spillet et spil vejret er lige til det) 

Anmeld

26. december 2012

MorDk

Jeg slapper af med min datter og Bassen er ude på tur med farmand

Anmeld

26. december 2012

Nadia&Daniel

Kloster skriver:

Hvad skal vi mon lave.

Vi skal have den årlige familiefrokost hos mandens mormor

Anmeld

26. december 2012

Victoria2013

Vi skal til julefrokost hos kærestens forældre...

og jeg er ved at løbe tør for "pænt tøj" at tage på. Det er ikke så nemt når man skal ud 4 gange på 5 dage, det tøj som både sidder og ER pænt når man er gravid er ved at være sluppet op nu

Anmeld

26. december 2012

Zeus

Jamen vi skulle have været nede og kigge på nytårskjoler, Isabella og jeg, indtil vi opdagede at alle butikkerne jo har lukket... Så nu står den i stedet på ren afslapning! Cajsa har været her i en uge, og er oppe hos sin farmor og farfar i dag, så vi kan ligge på sofaen med god samvittighed 

Anmeld

26. december 2012

Tip!

Vi har gjort rent herhjemme hele formiddagen.. nu slapper vi af inden jeg skal ud og aflevere sønnike til mormor og bedstefar, da jeg har aftenvagt på arbejdet.. Så er der også 4 fridage bagefter  

Igår fik vi ryddet godt på min søns værelse, alle de nye legesager skulle der gøres plads til.. mangler bare lige at få hængt billeder og småting på plads  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.