Biokemiske graviditeter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. december 2012

SKbaby

Hej alle

Min mand og jeg forsøger på 4. Måned at blive gravide.

Jeg har altid haft en regelmæssig cyklus på 28 dage uden undtagelser, men her de sidste 2 gange har jeg fået min menstruation på 26. Dagen og 29. Dagen. Kan det være en biokemisk graviditet der får min cyklus til at rykke sig?

Spørger egentlig bare af nysgerrighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Camillos

SKbaby skriver:

Hej alle

Jeg har altid haft en regelmæssig cyklus på 28 dage uden undtagelser, men her de sidste 2 gange har jeg fået min menstruation på 26. Dagen og 29. Dagen. Kan det være en biokemisk graviditet der får min cyklus til at rykke sig?

det tror jeg ikke jeg trpr det er projekt baby der forvirrer din cyklus   det er meget normalt når man har fokus på at blive gravid 

Anmeld

26. december 2012

Rockertand

SKbaby skriver:

Hej alle

Nej, det tror jeg bestemt ikke, det er meget normalt, at både psyke, hormonelle udsving eller f.eks. travlhed/stress kan rykke den en anelse, uanset at du ikke har oplevet det før.

Anmeld

26. december 2012

SKbaby

Når okay. Det har i nok ret i.
Man kan da bare heller ikke lade være med at tænke på andet når man forsøger at lave en lille baby.
Men tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.