Hjælp min livmoder falder ud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

Laulund87

Du skal da skynde dig at ringe som alle andre skriver 

Som du selv skriver, skal der jo nok en operation til.. Eller det er jeg faktisk sidder på hvis den er så langt nede at den er synlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

TeamRocket

Inden folk får skræmt livet af dig vil jeg bare lige fortælle det ikke behøver være så slemt som det lyder. Det sker faktisk, og for de fleste kan det trænes væk (men du bliver desværre nok nødt til at være sygemeldt et stykke tid når du har et job med mange løft)

Anmeld

26. december 2012

TeamRocket

Inden folk får skræmt livet af dig vil jeg bare lige fortælle det ikke behøver være så slemt som det lyder. Det sker faktisk, og for de fleste kan det trænes væk (men du bliver desværre nok nødt til at være sygemeldt et stykke tid når du har et job med mange løft)

Anmeld

26. december 2012

TeamRocket

Anmeld

26. december 2012

TeamRocket

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har købt en elektrisk bækkenbundstræner, som jeg har brugt siden to dage efter indlægget blev skrevet. Det hjælper og så er den gal igen om aftenen. Kan dog mærke det er blevet MEGET bedre. Jeg undlader unødige løft, da jeg har et elektrisk puslebord og ungerne selv kravler op på stole og går ud til barnevognen. Nu er jeg bare blevet 100% bedre til at overholde det hver gang.

Det hedder åbenbart prolabs og er når livmoder eller blære falder ud. Virkelig skræmmende oplevelse - knib piger - knib

Tak for omsorgen - det betyder virkelig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.