Arghhh de der æl test - HJÆLP!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. december 2012

et-ønske

Jeg har lige brug for jeres ekspertise

Jeg skulle efter beregning, i forhold til sidste gang, have æl den 24-25/12. Blev scannet den 20/12, æg og slimhinde var ikke helt store nok, men der var en reaktion på hormonbehandlingen.

Nå men gyn beder mig starte med æl test den 21/12, den er svag positiv den 21/12.
Jeg ved godt at en æl skal være bragende positiv for at den er der. Men den 23+24/12 er den positiv, ret hurtigt, men ikke lige så kraftig som kontrolstregen. Idag den 25/12 er teststregen nærmest væk, man kan lige ane den hvis man vil...

Men men har jeg haft æl den 23+24/12, den var klart mere positiv end i dag og mere sådan rigtig. Men Kan bedre forholde mig til graviditetstest hvor en streg er en streg

Jeg bruger de billige strimler fra billigeteste.dk

Tror I jeg har haft æl eller er det bedre held næste gang??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nej det har du ikke,det er helt normalt,at test stregen kan svinge rigtig meget i styrke,så bare test videre, 

Hvor store var folliklerne,da du blev scannet?

Anmeld

26. december 2012

Nessie

Jeg vil ikke gøre mig klog på det, men vil blot anbefale de dyrere digitale, for der er du ikke i tvivl.

Jeg har prøvet strimmel-testene én gang, og det er simpelthen for besværligt i forhold til de andre.

Held og lykke med det hele 

Anmeld

26. december 2012

et-ønske

mea skriver:

Nej det har du ikke,det er helt normalt,at test stregen kan svinge rigtig meget i styrke,så bare test videre, 

Hvor store var folliklerne,da du blev scannet?

Idag var den nærmest negativ tror ikke der kommer en positiv i denne omgang.

Det største var 10 mm og slimhinden var vist nok 20 mm, så det er langt fra stort nok.... Krydser for næste måned

Anmeld

26. december 2012

et-ønske

Nessie skriver:

Jeg vil ikke gøre mig klog på det, men vil blot anbefale de dyrere digitale, for der er du ikke i tvivl.

Jeg har prøvet strimmel-testene én gang, og det er simpelthen for besværligt i forhold til de andre.

Held og lykke med det hele 

Synes bare det er dyrt når man skal teste så mange dage

Men overvejer det, for dette her er godt nok til at blive skør af!! Tror ikke jeg har haft æl denne gang, de var ikke store og gode nok til at kunne noget som helst

Anmeld

26. december 2012

Nessie

babywish13 skriver:

Synes bare det er dyrt når man skal teste så mange dage

Men overvejer det, for dette her er godt nok til at blive skør af!! Tror ikke jeg har haft æl denne gang, de var ikke store og gode nok til at kunne noget som helst

Jeg har en cyklus på 28 dage, og har bare testet fra dag 11, og min ÆL har typisk ligget på dag 13-14, så det har ikke været så mange strips der har skullet bruges

Anmeld

26. december 2012

et-ønske

Nessie skriver:

Jeg har en cyklus på 28 dage, og har bare testet fra dag 11, og min ÆL har typisk ligget på dag 13-14, så det har ikke været så mange strips der har skullet bruges

Jeg kan slet ikke finde ud af hvor lang min cyklus er for jeg får ikke min mens naturligt.....

Min gyn siger at æl altid vil være den samme når jeg tager pergotime

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.