Tak for rådet.. Tror jeg vil prøve og gå til en fotohandler og se hvad de har..
Hva er din mening om Nikon 1 som en anden nævner??
Uh, jeg kender ikke meget til markedet for lommekameraer, men een ting er jeg sikker på - du går aldrig galt med Nikon! Jeg ejer nikonspejlrefleks, og jeg ville ikke bytte det for noget andet mærke. Jeg stod faktisk slet ikke og overvejede Canon, men sony derimod. Men Canon s95 (det er udgaven fra 2009, jeg har simpelthen ikke råd til det nyeste) passer bare PERFEKT til mine behov, derfor bliver det Canon.
Men jeg synes det er en super idé at gå ned til forhandleren - og især at kigge på Nikon
Det er bare noget nemmere. Jeg har har haft mit spejlrefleks i to år, og jeg har aldrig taget så mange DÅRLIGE billeder, selvom jeg kan en del med det
De blev derimod aldrig dårlige med min P&S kamera, selvom der er en meget hård flash på dem. Men det er jo ikke et problem, ved de ting du skal fotografere. Det er noget andet, hvis du skal fotografere for andre osv
Du kan faktisk kigge i min mappe med billeder herinde - det er ubegribeligt lang tid siden (vi snakker år!) jeg har opdateret den, og størstedelen af de billeder er taget med mit gamle P&S kamera
og jeg undskylder på forhånd - hold kæææft, hvor er de kedelige de billeder i den mappe 
Anmeld