Andre end mig der er ramt af influenza?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. december 2012

henh01

her ind over julen??

Jeg er SÅÅÅÅ syg! Føler mig døden nær - og det er ikke engang overdrevet. Jeg kan INGENTING! Julen har været tilbragt på sofaen, dog sad jeg med til bords og fik ½ stk steg og en smule and i mig.
I dag var jeg tvunget til at køre med til julefrokost hos svigerfamilien, da min kæreste ikke har kørekort og det ellers var hele familien der skulle melde fra. Her lå jeg mere på sofaen end jeg var oprejst.

I morgen har jeg fødselsdag - og alt tegner til at denne også bliver brugt i sengen

Næsten 39 i feber, voldsom hoste (med slim der sætter sig i luftvejen ) Svag i kroppen, og voldsomme smerter ind over maven. (måske af hosten) når den lille bevæger sig føles det som stød indeni. Ja selvmedlidenhed har jeg masser af i disse dage

MEN trods forfærdelig sygdom friede kæresten til mig juleaften, ungerne blev glade for Deres gaver og vi havde alt i alt en meget hyggelig aften sammen med mine forældre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

MariaKyedDK

henh01 skriver:

her ind over julen??

Jeg er SÅÅÅÅ syg! Føler mig døden nær - og det er ikke engang overdrevet. Jeg kan INGENTING! Julen har været tilbragt på sofaen, dog sad jeg med til bords og fik ½ stk steg og en smule and i mig.
I dag var jeg tvunget til at køre med til julefrokost hos svigerfamilien, da min kæreste ikke har kørekort og det ellers var hele familien der skulle melde fra. Her lå jeg mere på sofaen end jeg var oprejst.

I morgen har jeg fødselsdag - og alt tegner til at denne også bliver brugt i sengen

Næsten 39 i feber, voldsom hoste (med slim der sætter sig i luftvejen ) Svag i kroppen, og voldsomme smerter ind over maven. (måske af hosten) når den lille bevæger sig føles det som stød indeni. Ja selvmedlidenhed har jeg masser af i disse dage

MEN trods forfærdelig sygdom friede kæresten til mig juleaften, ungerne blev glade for Deres gaver og vi havde alt i alt en meget hyggelig aften sammen med mine forældre.

Åååh - rigtig god bedring

der er RIGTIG MANGE som er syge Lige PT med slem influenza, Min dejlige stakkels søn er selv en af de ramte, han har været syge de sidste 4 dage + idag er han stadig rigtig sløj

der er virkelig mange som er syge.

Anmeld

25. december 2012

henh01

MariaKyedDK skriver:

Åååh - rigtig god bedring

der er RIGTIG MANGE som er syge Lige PT med slem influenza, Min dejlige stakkels søn er selv en af de ramte, han har været syge de sidste 4 dage + idag er han stadig rigtig sløj

der er virkelig mange som er syge.

god bedring med ham..

Kan mærke min søn også begynder at hænge. Han havde 38 i feber lige inden han blev puttet, men hoster også rigtig meget (han har oveni det hele også astmatisk bronkitis så det er lidt svært at vurdere om det er de anfald han får eller om det er influenzaen)

Anmeld

25. december 2012

MariaKyedDK

henh01 skriver:

god bedring med ham..

Kan mærke min søn også begynder at hænge. Han havde 38 i feber lige inden han blev puttet, men hoster også rigtig meget (han har oveni det hele også astmatisk bronkitis så det er lidt svært at vurdere om det er de anfald han får eller om det er influenzaen)

tak , ja det er frygteligt, min søn har også alle dage haft kæmpe høj feber, rigtig ondt i maven og halsen, og idag hoster han helt sindsygt meget...

Anmeld

26. december 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg er også en af de heldige, der har været syg i over 1 uge.

Dog ved jeg ikke om det har været influenza alle dagene, men i hvert fald siden mandag morgen. Jeg er SÅ træt af det.

Anmeld

26. december 2012

LinLin

Nej, men min mand og yngste søn er! Den ældste har holdt jul hos sin far så håber han også slipper!!!

God bedring

Anmeld

26. december 2012

Dot D

Os´ mig...... Det er længe siden, at jeg har været så syg, hold da helt op, troede en overgang, at jeg skulle dø - mon det er "the MAN-flu"

Er i dag lidt bedre, men ikke frisk, og nu har det varet helt siden onsdag, hvor det startede op og blev helt slemt fredag-lørdag-søndag. Ønsker det ikke for andre, det er en meget hård omgang

Anmeld

26. december 2012

Lone Jakobsen

her er det ikke influenza, men derimod omgangs syge der har lagt huset ned.

det startede hos min datter, derefter mig, min ene søn og i går var det så min bonus søn der røg ned. min yngste søn har været ramt af øjnbetændelse, falsk strubehoste og feber.... så tilsammen har vi været en køn flok med underskud på søvn-kontoen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.