Ondt i arret når jeg går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. december 2012

Tøs85

Hej piger. Jeg fik kejsersnit i onsdags og det hele ser pænt ud og har fra start af ikke haft særlig ondt.. Men de sidste par dage gør det rigtig ondt når jeg har stået eller gået i en halv times tid.. Det gør ondt lige over arret.. Men lige så snart jeg ligger mig ned på ryggen går det væk.. Har i andre også haft det sådan..? Og hvor længe blev det ved..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

Nessie

Jeg tror bare det er ved at vokse sammen.

Jeg syntes at det nev og trak lidt, og var faktisk rigtig ubehageligt nogle dage efter det var lavet.

Det blev rigtig godt, da først klipsene blev fjernet, så var der ikke så meget der strammede mere

Og tillykke og glædelig jul

Anmeld

25. december 2012

Clisolka

Tøs85 skriver:

Hej piger. Jeg fik kejsersnit i onsdags og det hele ser pænt ud og har fra start af ikke haft særlig ondt.. Men de sidste par dage gør det rigtig ondt når jeg har stået eller gået i en halv times tid.. Det gør ondt lige over arret.. Men lige så snart jeg ligger mig ned på ryggen går det væk.. Har i andre også haft det sådan..? Og hvor længe blev det ved..?

Jeg kan også huske mit ar også gjorde det, men jeg kan ikke huske hvor længe der gik  Det kan stadig nive og jage lidt i arret engang imellem, men det er ikke særlig tit - og min datter er 2 år nu 

Anmeld

25. december 2012

Tøs85

Okay, må bare væbne mig med tålmodighed.. Men dejligt at vide det er normalt..
Glædelig jul..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.