Mit knæææ!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. december 2012

Muhmi

Har simpelthen låst sig helt og aldeles fast og FUCK hvor gør det altså pisse mega nederen nas og røvondt!! Jeg SÅ glad for at jeg har fået krykker med hjem, i forbindelse med min bækkenløsning, for hold nu kæft, jeg kan ikke strække mit ben og hvis jeg bøjer det bare en lille smule for meget så gør det ligeså ondt som hvis jeg prøver at strække det!!

Og vi skal ud til min mor i aften og holde jul og jeg kan ingenting... Ej men, hvor uheldig kan man være??

Jeg har prøvet at mit knæ har låst sig fast før, men den her gang gør det LANGT mere ondt og jeg kan simpelthen ikke få låst det op ved egen hjælp... Så nu håber jeg at det er ok i morgen, ellers må jeg jo tage til vagtlægen.. Men det passer jo bare skide dårligt!!

Iiiih, totalt brokke/tude/ynke indlæg, jeg ved det, men måtte lige ynke mig lidt heheh

Glædelig jul tøser! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

BigHope13

Øv hvor er det bare surt, men det altid så typisk at det skal skred denne højtid. Rigtig god bedring til dig.

Anmeld

25. december 2012

Muhmi

BigBabyWish12 skriver:

Øv hvor er det bare surt, men det altid så typisk at det skal skred denne højtid. Rigtig god bedring til dig.

Tusind tak og ja, det er jo bare mega typisk  

Anmeld

25. december 2012

Janni.

Håber det snart sætter sig på plads

Glædelig jul til dig og dine kære

Anmeld

26. december 2012

Muhmi

Janni. skriver:

Håber det snart sætter sig på plads

Glædelig jul til dig og dine kære

Det er desværre IKKE gået over og fordi jeg har overbrugt det andet ben til at støtte på i går, så kan jeg heller ikke bruge DET til noget nu... Så krykkerne skal flittigt bruges i dag og så skal jeg ellers på vagtlægen og så må vi se hvad han/hun siger til det... Håber bare ikke jeg skal bruge hele dagen på Viborg skadestue...

Anmeld

26. december 2012

Janni.

Muhmi skriver:

Det er desværre IKKE gået over og fordi jeg har overbrugt det andet ben til at støtte på i går, så kan jeg heller ikke bruge DET til noget nu... Så krykkerne skal flittigt bruges i dag og så skal jeg ellers på vagtlægen og så må vi se hvad han/hun siger til det... Håber bare ikke jeg skal bruge hele dagen på Viborg skadestue...

Krydser fingre for dig min kære

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.