En erfaring rigere, og Lola havde ret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. december 2012

Karina84

Man skal ikke f.... med børns sovetider, selvom de faktisk klarer den fint, og man tænker tjaaa så kan vi vel ligeså godt strække den

Godt at vi ikke har nogen planer i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Karina84 skriver:

Man skal ikke f.... med børns sovetider, selvom de faktisk klarer den fint, og man tænker tjaaa så kan vi vel ligeså godt strække den

Godt at vi ikke har nogen planer i dag

Lige mine ord. Den yngste på 20 mdr var i seng kl 20.30 normalt kl 19.
Og oppe til normal tid kl 5.30.
Desværre skal vi afsted i dag og i morgen også. Bliver en lang dag

Anmeld

25. december 2012

MetteT

Åh det er træls i ska ha det sådan.. Håber i får en go dag trods alt.. Her var der dog ingen problemer.. Begge unger sov et par timer længere end normalt..

Knus

Anmeld

25. december 2012

Benjamins'mor

Træls /;

Benjamin havde ingen problemer. Han var dog træt til sidst igår. Men han har bare sovet længere.
Benjamin har et godt sove hjerte.

Håber i får en god dag

Anmeld

25. december 2012

MorDk

Det kommer jo an på så meget og hvem barnet er...

Men vi er faktisk også rimlig strikse med sovetiderne MEN Juleaften og ved andre "særlige" lejl. så kommer Bassen ikke i seng kl.19.00

Igår kom Bassen i seng kl.23.00 og han var dødsens træt! Ej men det var helt åndssvagt! Han er heldig i OK humør her til morgen. Vi skal være hjemme ♥

Anmeld

25. december 2012

Clisolka

Vi er også ret strikse med Bellas sengetider for ikke at rykke om på noget, men ved højtider og sådan noget, så trækker vi den - vi kan altid sove længe dagen efter 

Bla. kom hun først i seng i aftes ved 00.30-tiden - hun faldt i søvn i toget en time tidligere. Hun klarede det SÅ flot, hun skulle jo holde øje med sine fætre. Vi har desværre ikke bil, så det er tog og bus, men hun sov godt i sin klapvogn på vej hjem. 

Jeg prøvede et par gange at putte hende i min søsters seng, men det ville den unge dame bestemt ikke - der var for meget larm 

Anmeld

25. december 2012

Maja_4000

Caroline er 2 år og hun kom i seng kvart over et igår Hun klarede aftenen SÅ flot .. Hun var bare i mega godt humør og hyggede sig

Idag bliver nok lidt hård da vi skal til julefrokost .. Men så må hun tage en lur i weekendsengen

Anmeld

25. december 2012

anynom

Det bider også os i bagen i dag, at vi slækkede på sengetiderne i går.

Hun sov endda længe i går, helt til klokken 10, men det gjorde jo også, at middagsluren blev rykket fra 12 til 14. Hun kom i seng klokken 22 i går (normalt kl. 20) og da hun så vågnede klokken 7 i morges var hun bare helt ødelagt. Nu er hun så også syg.. Så hende og min mand bliver hjemme fra en planlagt julefrokost i dag..

Anmeld

25. december 2012

Karina84

Tak for jeres svar, kan godt se at at ikke alle børn er ens

Men normalt er vi ikke så strikse igen, han kommer i seng mellem 19 og 20 og der er aldrig problemer

I går blev åbenbart bare lidt for sent for den lille mand, eller også skete der for meget til at han ku finde ordentlig ro...

Anmeld

25. december 2012

Eliza

Her er det gået fint. Malthe på 10 mdr fik en lidt senere middags lur men rasov først 23.20 

han var træt jo jo, det jo klart når sengetid normalt er kl 19. Men han var super sej Og glad hele aftenen. Jeg lagde ham ellers kl 19 men stod op efter 20 min For gad simpelthen ik ligge i soveværelset hele aftenen. 

Han sov til 9.30 idag så vi klager ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.