Hvorfor er du herinde paa baby.dk lige nu ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2012

MariaKyedDK

Gravid2012 skriver:

Kan se der ikke er mange herinde, mange debatter er gaaet i staa, ikke mange der er i gang...

saa hvis du kigger paa denne, hvorfor er du herinde nu ?

er din juleaften allerede over ?

Jeg er herinde, da jeg bor paa Kreta, og hernede goer de ikke saa meget ud af juleaften... det er bare en stor gaa-i-byen-aften ....

Saa venter paa mine foraeldre kommer fra dk paa onsdag, saa fejer vi Dansk jul!!

Men vi sidder herhjemme med den lille

god jul alle.. haaber i fik nogle dejlige gaver!

jeg er herinde fordi vi næsten lige er kommet hjem fra min far hvor vi holdte JUL.

Vores søn er rigtig rigtig syg på 4 dagen, med høj feber, hoste osv, så han klarede virkelig hele dagen rigtig godt på trods af han havde det så skidt, han faldte i søvn i mine arme kl 22... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

M (:

Gravid2012 skriver:

Kan se der ikke er mange herinde, mange debatter er gaaet i staa, ikke mange der er i gang...

Jeg er herinde, da jeg bor paa Kreta, og hernede goer de ikke saa meget ud af juleaften... det er bare en stor gaa-i-byen-aften ....

Saa venter paa mine foraeldre kommer fra dk paa onsdag, saa fejer vi Dansk jul!!

Vi er lige kommet hjem fra juleaften, så skulle lige "koble af" inden sengetid (:

Anmeld

25. december 2012

Clisolka

Vi er lige kommet hjem fra juleaften med familien - som én skriver, så skal jeg også lige koble af inden det er sengetid  Min datter på 2 faldt først omkuld omkring 23.30 i toget, så der har været godt run på hele dagen med hendes fætre 

Anmeld

25. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Gravid2012 skriver:

Vi fejrede jul den 23. og har derfor bare hygget stille og roligt med min lille pige og hendes gaver. Så hygge...
Har dog mere været optaget i quis battle og face end baby, samt fået set min nye film 'en kongelig affære'...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.