Når man syntes det er slut ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.105 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. december 2012

Anonym trådstarter

Hej piger .. 

Jeg er ano da manden ikke skal kunne finde dette indlæg .. Sagen er den at jeg ikke har de samme følser for min mand som jeg burde have .. Tit og mange gange sidder jeg og drømmer om en lejelighed for mig selv sammen med mine unger .. Jeg syntes bare ikke at kærligheden er der mere .. :/ Og jeg har prøvet alt for at de skal komme tilbage .. Men det gør de bare ikke ... :(

Hvordan skal jeg springe bomben? Jeg syntes ikke at jeg kan finde et passende tidspunkt .. 

Knus en ulykkelig ano .. :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2012

Loa

Jo før jo bedre.

Aldrig rart at blive holdt for nar. (Det menes ikke så ledt som det lyder)

Selvom det med garanti ikke bliver en rar besked at få, er det klart bedre for ham at vide det, så i begge kan komme videre. I er jo begge tjent med en som gengælder følelserne....

Held og lykke med at få det sagt

Anmeld

24. december 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Jo før jo bedre.

Aldrig rart at blive holdt for nar. (Det menes ikke så ledt som det lyder)

Selvom det med garanti ikke bliver en rar besked at få, er det klart bedre for ham at vide det, så i begge kan komme videre. I er jo begge tjent med en som gengælder følelserne....

Held og lykke med at få det sagt

ved godt hvad du mener og jeg kan kun give dig ret .. kan være jeg lige skal vente til alle julefrokosterne i vores familier er overstået .. :) mange tak .. :)

Anmeld

24. december 2012

Noneother

Normalt ville jeg sige "bare få det overstået med det samme" , men i dette her tilfælle ville jeg klart vente til efter jul og nytår. Så længe det bare er mangel på følelser, og ikke grundet vold eller lignende.

-Simpelthen for ikke at ødelægge højtiden for børnene. Det ville være synd.

til dig. Det er aldrig en nem situation at stå i, men det er flot at du tør tage springet, når følelserne ikke er der mere.

Anmeld

24. december 2012

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Normalt ville jeg sige "bare få det overstået med det samme" , men i dette her tilfælle ville jeg klart vente til efter jul og nytår. Så længe det bare er mangel på følelser, og ikke grundet vold eller lignende.

-Simpelthen for ikke at ødelægge højtiden for børnene. Det ville være synd.

til dig. Det er aldrig en nem situation at stå i, men det er flot at du tør tage springet, når følelserne ikke er der mere.

Jeg venter også til alle julefrokoster er overstået .. Jeg føler bare ikke det samme mere .. :(

Anmeld

24. december 2012

bobbles

Anonym skriver:

Hej piger .. 

Jeg er ano da manden ikke skal kunne finde dette indlæg .. Sagen er den at jeg ikke har de samme følser for min mand som jeg burde have .. Tit og mange gange sidder jeg og drømmer om en lejelighed for mig selv sammen med mine unger .. Jeg syntes bare ikke at kærligheden er der mere .. :/ Og jeg har prøvet alt for at de skal komme tilbage .. Men det gør de bare ikke ...

Hvordan skal jeg springe bomben? Jeg syntes ikke at jeg kan finde et passende tidspunkt .. 

Knus en ulykkelig ano ..

ja ville også sige du bare skulle melde ud men ville da nok lige vente til efter jul hvis det var mig. der kan også være andre ting der spiller ind økonomi blandt andet.

Anmeld

24. december 2012

B&J

jeg syntes også du bare skal få det sagt, for jo længre du trækker den ud jo mere føler han jo sig for nar for det er jo ikke bare en følelse der kommer lige nu det er jo noget der har været der i et stykke tid  og det er jo også træls at være til de julefrokoster og lege den lykkelige familie når du ikke er det...

Anmeld

24. december 2012

bobbles

Anonym skriver:

Hej piger .. 

Jeg er ano da manden ikke skal kunne finde dette indlæg .. Sagen er den at jeg ikke har de samme følser for min mand som jeg burde have .. Tit og mange gange sidder jeg og drømmer om en lejelighed for mig selv sammen med mine unger .. Jeg syntes bare ikke at kærligheden er der mere .. :/ Og jeg har prøvet alt for at de skal komme tilbage .. Men det gør de bare ikke ...

Knus en ulykkelig ano ..

ja ville også sige du bare skulle melde ud men ville da nok lige vente til efter jul hvis det var mig. der kan også være andre ting der spiller ind økonomi blandt andet.

Anmeld

24. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg syntes også du bare skal få det sagt, for jo længre du trækker den ud jo mere føler han jo sig for nar for det er jo ikke bare en følelse der kommer lige nu det er jo noget der har været der i et stykke tid  og det er jo også træls at være til de julefrokoster og lege den lykkelige familie når du ikke er det...

Jeg må få mandet mig op og få sagt det .. Ja det er sq ikke nemt at sidde og lege lykkelig når jeg ikke er det .. :(

Anmeld

24. december 2012

Anonym trådstarter

bobbles skriver:

Her er det bare at der ikke er de følser som skal være der for kærester .. Jeg føler jeg bor sammen med en ven som er far til mine børn :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.