Min Kære søn Er rigtig Syg ( og så lige på juleaften ! )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. december 2012

Anonym trådstarter

Ja min søn er blevet rigtig syg, men hammer høj feber , det har stået på i 2 dage nu ( og han har fået en del panodil ) får når feberen er værst har han det bare så dårligt...

men man kan vel ikke aflyse en juleaften ?

altså jeg mener, vi har jo hverken noget julemad eller noget herhjemme da vi skal holde JUL hos min Far,... og de regner jo os med vi kommer.--

han glæder sig selv rigtig meget til gaverne i aften, så han vil selv afsted og vil ikke høre tale om at blive hjemme.

hvad vil i gøre ?

OG Glædelig JUL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Ja min søn er blevet rigtig syg, men hammer høj feber , det har stået på i 2 dage nu ( og han har fået en del panodil ) får når feberen er værst har han det bare så dårligt...

altså jeg mener, vi har jo hverken noget julemad eller noget herhjemme da vi skal holde JUL hos min Far,... og de regner jo os med vi kommer.--

han glæder sig selv rigtig meget til gaverne i aften, så han vil selv afsted og vil ikke høre tale om at blive hjemme.

hvad vil i gøre ?

OG Glædelig JUL

Laura er ramt af præcis det samme.. Men vi skal heldigvis "bare" lige over til farmor og farfar (de bor 7 min. fra os i bil).. Men havde da helt sikkert håbe på en aften UDEN sygdom

Gid bedring med din dreng

Anmeld

24. december 2012

Rockertand

Anonym skriver:

hvad vil i gøre ?

OG Glædelig JUL

Glædelig jul
Øv,øv, men jeg ville da tage ham med og så putte ham på sofaen og så være tæt på ham hele aftenen, og tage hjem i ordentlig tid.

Anmeld

24. december 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Glædelig jul
Øv,øv, men jeg ville da tage ham med og så putte ham på sofaen og så være tæt på ham hele aftenen, og tage hjem i ordentlig tid.

Jo Tak i lige måde

Ja det tænkte jeg også på det skulle forløbe sådan..

Anmeld

24. december 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Laura er ramt af præcis det samme.. Men vi skal heldigvis "bare" lige over til farmor og farfar (de bor 7 min. fra os i bil).. Men havde da helt sikkert håbe på en aften UDEN sygdom

Gid bedring med din dreng

Åh ha, god bedring med din pige også

hvor er det bare trist de er så syge lige nu, vi skal desværre køre ret langt , men jeg håber det kommer til at gå...

god jul

Anmeld

24. december 2012

Benjamins'mor

Min søn er syg med feber også, og har det skidt.

Men vi taget altså afsted alligevel. Vi bliver 8, og det er hos farmor og farfar så det betyder ikke noget for ham. Indtil vi skal afsted får han dog lov at ligge på sofaen og se tegnefilm osv så han forhåbentligt får det bedre.

Anmeld

24. december 2012

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

hvad vil i gøre ?

OG Glædelig JUL

Åhhh det er simpelthen så synd. Vi har været ramt af dierré og opkast de sidste dage, og i dag er det så min yngste søn på 5 og min ældste søn på 14 der ligger. Den yngste stod op KL 5 med ondt i maven. De 3 øvrige børn og farmand er netop kommet over det. Og jeg har endnu ikke haft noget.

Vi holder heldigvis jul hjemme, men med gæster der risikerer at blive smittet. De er dog varslet:/

Det er bare æv æv.

God bedring og rigtig glædelig jul trods alt

Anmeld

24. december 2012

Anonym trådstarter

Tin skriver:

Åhhh det er simpelthen så synd. Vi har været ramt af dierré og opkast de sidste dage, og i dag er det så min yngste søn på 5 og min ældste søn på 14 der ligger. Den yngste stod op KL 5 med ondt i maven. De 3 øvrige børn og farmand er netop kommet over det. Og jeg har endnu ikke haft noget.

Vi holder heldigvis jul hjemme, men med gæster der risikerer at blive smittet. De er dog varslet:/

Det er bare æv æv.

God bedring og rigtig glædelig jul trods alt

Årh altså - øv hvor er der bare mange som ligger nu

rigtig god bedring til din familie, herhjemme har kæresten også ondt i maven og er lidt skidt, jeg har heldigvis ikke noget ...

ja hvis de er advaret er det jo fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.