Negativ test, men.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg skulle have min mens d 21 december, men den er ikke kommet og jeg har en meget stærk fornemmelse af at jeg er gravid.
Jeg testede d 21 dec og den 22 dec, men fik negative test.
I følge terminsberegneneren vil jeg være 4+2 lige nu, altså hvis jeg er gravid, men kan det så godt lade sig gøre at teste negativ nu??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2012

GUSO

Anonym skriver:

Jeg skulle have min mens d 21 december, men den er ikke kommet og jeg har en meget stærk fornemmelse af at jeg er gravid.
Jeg testede d 21 dec og den 22 dec, men fik negative test.
I følge terminsberegneneren vil jeg være 4+2 lige nu, altså hvis jeg er gravid, men kan det så godt lade sig gøre at teste negativ nu??

Hej.. Jeg kender ikke til det personligt men har før hørt om nogen der ikke kan teste positiv hjemme, hvis den ikke er blevet positiv eller mens er kommet efter juledagene, ville jeg måske smutte en tur til lægen, han kan tage blodprøve der kan afsløre :0) håber på en positiv test til dig Camilla

Anmeld

24. december 2012

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Hej.. Jeg kender ikke til det personligt men har før hørt om nogen der ikke kan teste positiv hjemme, hvis den ikke er blevet positiv eller mens er kommet efter juledagene, ville jeg måske smutte en tur til lægen, han kan tage blodprøve der kan afsløre :0) håber på en positiv test til dig Camilla

Det er  virkelig bare så træls ikke at kunne stå med en test med 2 streger. Jeg ville virkelig gerne kunne give min kæreste den gave imorgen.
Det er planlagt, men han turde ikke tro på noget.

Anmeld

24. december 2012

Aabye

Med min den første kunne jeg først selv teste positivt i uge 8-9 stykker :s Og det var til trods for nærmest samtlige graviditets symptomer.. Altså kvalme + opkast + ømme bryster osv osv..

Jeg fik taget blodprøve hos lægen før jeg selv kunne teste positiv.. 

Her med nr to testede jeg positiv på dagen hvor jeg skulle ha haft min mens..

Anmeld

24. december 2012

baby012

Her var det først muligt 5+2  

Anmeld

24. december 2012

Alberte&Mor <3

Jeg ku ikke teste positiv på hjemmetest men lægen kunne via urinprøve. 

Anmeld

29. december 2012

MorTil3Snart4

Jeg er også i tvivl pt. For g-test viser negativ.

Min mens. plejer at komme på klokkeslet nærmest og hvis en sjælden gang ikke, så kommer den en dag før, aldrig for sent og nu er jeg gået 3 dage over.

Det vil sige hvis jeg er gravid hedder det 4+2

Jeg har valgt at vente en uge mere og så prøve at teste igen, men det er lidt irriterende både udeblivelse og negativ test, uvidsheden er ik fedt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.