jeg er sgu stolt af min far...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. december 2012

Muffinmus

Min bio far der bor på Sjælland har taget alkoholiker de sidste 25 år. Røget på sygehuset flere gange osv. Hans veninde/ kæreste døde af det for nogle år siden.
Men nu tror jeg at hans børnebørn har givet hans liv mere mening, selv om han jo sjældent ser dem. I hvert fald har han denne jul været alkohol fri i ca 14 mdr:-D:-D
Hurra for det og jeg håber det nye år bliver lige så godt for ham og alle i familien.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
MariaE skriver:

Min bio far der bor på Sjælland har taget alkoholiker de sidste 25 år. Røget på sygehuset flere gange osv. Hans veninde/ kæreste døde af det for nogle år siden.
Men nu tror jeg at hans børnebørn har givet hans liv mere mening, selv om han jo sjældent ser dem. I hvert fald har han denne jul været alkohol fri i ca 14 mdr:-D:-D
Hurra for det og jeg håber det nye år bliver lige så godt for ham og alle i familien.

Hvor er det flot !!!! 

Anmeld

23. december 2012

twinboys

MariaE skriver:

hurraaaaaaaaa

Anmeld

23. december 2012

wamse

Hvor er det flot

Jeg har selv været clean i lige knap 10 år nu

Anmeld

24. december 2012

Nettemor

Det er så sejt.

Jeg selv har en farbror som har været ædru i 3 år nu. Jeg er SÅ stolt af ham, Han er den samme 'gamle' farbror som han var før i tiden. Det er bare dejligt. Desværre nåede han at ødelægge sit forhold til min far. Det er de så ved at bygge op igen nu. Det går meget bedre for dem men det tager lang tid. Han sårede min far rigtig rigtig meget..

Anmeld

24. december 2012

PernilleogLouis

MariaE skriver:

sejt 

Anmeld

24. december 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Hvor er det dejligt at høre.

Jeg ville også have været meget stolt af ham, hvis jeg var dig.

Anmeld

24. december 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Hvor er det dejligt at høre.

Jeg ville også have været meget stolt af ham, hvis jeg var dig.

Anmeld

26. december 2012

Muffinmus

Han snakker også om rygestop, men nu har han været kæderyger med op til 60 om dagen i mere end 25 år så den er også lidt svær at tro på.
Men om ikke andet er alkoholen vigtigst, og hellere stoppe med det end smøgerne trods alt.Men nu må vi se....
Tak for jeres svar:-)

Anmeld

26. december 2012

Koen.

MariaE skriver:

Hvor er det flot ville ønske min far havde nået og få en gulerod til at holde op...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.